flere heste
Fra : mn

Dato : 03-04-06 18:05

Hej jeg har en kammerat der vil have flere heste på sin zx9r 2003, er der
nogen der har nogle forslag ?`evt erfaringer med dette.
Ja man skulle tro at 143 på hjulet var nok.

Mikael

Fra : MKS - 74

Dato : 03-04-06 18:24

On Mon, 3 Apr 2006 19:05:10 +0200, "mn" <mlvj@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej jeg har en kammerat der vil have flere heste på sin zx9r 2003, er der
>nogen der har nogle forslag ?`evt erfaringer med dette.

Allerede med en hest ville jeg nødig være den der skulle ha' krikken
op på færgen og flere ville da være helt uoverskueligt, måske en rampe
eller en kran bliver nødvendigt....

>Ja man skulle tro at 143 på hjulet var nok.

Ja, det skulle man...

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Armand

Dato : 03-04-06 18:53

mn skrev:
> Hej jeg har en kammerat der vil have flere heste på sin zx9r 2003, er der
> nogen der har nogle forslag ?`evt erfaringer med dette.
> Ja man skulle tro at 143 på hjulet var nok.

Første skridt er et godt tykt checkhæfte, og så går det ellers derudaf
helt af sig selv =

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-04-06 19:06

"mn" <mlvj@vip.cybercity.dk> writes:

> Hej jeg har en kammerat der vil have flere heste på sin zx9r 2003,
> er der nogen der har nogle forslag ?`evt erfaringer med dette. Ja
> man skulle tro at 143 på hjulet var nok.

Sælg den og køb en hurtigere, f.eks moderne 1000'er eller en ZX12R
hvis du er til den slags. Når du så bliver træt af den næste model
står den på portning, blueprinting, turbo, intercooler, lattergas
osv. i nævnte rækkefølge.

Hvorfor den rækkefølge? Tuning er vildt dyrt, ikke bare i indkøb, men
også tabt gensalgsværdi.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : mn

Dato : 03-04-06 19:19

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> osv. i nævnte rækkefølge.
>
> Hvorfor den rækkefølge? Tuning er vildt dyrt, ikke bare i indkøb, men

Hej
Ja men han siger at han kan lide sin cykel og vil ikke af med den men bare
have flere heste " på baghjulet ".
Jeg kan forstå at det man portning er vejen at gå.

Mikael

Fra : Armand

Dato : 03-04-06 19:23

Jes Vestervang skrev:

> [...]
> osv. i nævnte rækkefølge.
>
> Hvorfor den rækkefølge? Tuning er vildt dyrt, ikke bare i indkøb, men

Amen brother!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 19:29

Ja og 143 Hk på hjulet , så er det Dk stærkeste ZX9R

Powermeet blev vundet med 135 hk ca

Hvad er der lavet ved den ???? da en standart kun har 130 på hjulet og 13 hk
koster alså og er svære at finde

Min søn vandt DM i Dragbike i klassen Streetbike på sin ZX9R som også lagde
139 hk , og den vandt over 5-7 stk Haya Kawa zx12 osv.

P.E. som nogle gange låner min kones ZX9R som så må være Dk. næst stærkeste
Zx9R med 139,4 hk og de har ikke været billige at finde

www.kvikteam.dk

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 03-04-06 19:31

mn wrote:
> Hej jeg har en kammerat der vil have flere heste på sin zx9r 2003, er
> der nogen der har nogle forslag ?`evt erfaringer med dette.
> Ja man skulle tro at 143 på hjulet var nok.
>
> Mikael

Bor lortet op, dette kit skulle give ca. 150 heste på baghjulet :

http://www.muzzys.com/ZX998/index.html
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 19:51

Peter !!!

Min søn har den side printet ud og den hænger over hans seng :) Muzzy laver
nogle dejlige ting

Men han er en lille fortabt stakkel , så nu har han købt øhhhhh fået en
Suzuki 1650 ccm og rykker et par klasser op

Han var så svine heldig at vinde 1 afd. af DM Og jeg var så dum at sige at
hvis han vandt DM så stod der en Super Gas Bike klar til 2006 og der var alt
for mange vidner

Ud af 5 afd fik han 3 første pladser og 2 stk 2 pladser

Men han er også den yngste kører og på den mindste MC 900 ccm og han kører
ikke Mc til daglig

PE
Lidt stoldt har man da lov til at være , men i år holder jeg min KÆFT ,
næste klasse hedder Super Drag Bike 4-600 hk er