Lad nu være med at tage chancer!
Fra : Jonas Poulsen

Dato : 03-04-06 08:12

Hej rødder

Her efter den lange og mørke vinter glæder vi alle os til at komme ud at
køre igen - jeg har ikke selv fået hevet min Fazer ud af skabet endnu, men
glæder mig som en lille dreng!

I denne forbindelse vil jeg gerne slå et slag for at man lige holder igen
som MC'er - bare fordi man har en stor, sej og larmende maskine, er man
ikke hævet over trafikloven (eller sund fornuft for den sags skyld). Bare
alene i dag på vej til arbejde (Kbh. V --> Lyngby) oplevede jeg to gange
at en motorcyklist tog fuldstændige vanvittige chancer for at kommer
marginalt hurtigere frem i den sløve morgentrafik.

Kan I ikke give mig ret i, at det er meget dumt at ligge "på striben"
mellem to relativt fyldte myldertids-vognbaner på motorvejen i tung regn
og stort set uden lys (det var en cross-agtigt maskine med en lille bitte
forlygte).

Kan I ikke også give mig ret i, at når man holder for rødt, er det ikke
"smart" at man begynder at flette ind mellem bilerne for at komme fra
yderbanen og 4 spor ind for at overhale alle bilerne indenom ved grønt.
Samtidigt mens man er lige ved at vælte sin store Intruder i det voldsomme
regnvejr på en myldretidstrafik-fyldt vej i indre København.

Tag jer nu lige sammen og opfør jer så vi alle kan se hinanden i øjnene -
det er død-frustrerende at opleve den ene efter den anden "tumpe" der tror
at højre hånd er svaret på alle problemer i trafikken.

Jeg kan godt forstå, at der bliver slået mange MC'ere ihjel på kontoen for
uforsvarlig kørsel!
Selvfølgelig er det flertallet, der køre fornuftigt

Fra : Hekto

Dato : 03-04-06 09:52

Jonas Poulsen brought next idea :
> Selvfølgelig er det flertallet, der køre fornuftigt

Darwin klarer resten! =;-O

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : M. Hoey

Dato : 03-04-06 10:33

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> Jonas Poulsen brought next idea :
>
> Darwin klarer resten! =;-O
>
> --
> /Hekto
> Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Eller for den sags skyld Murphy

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Anders Majland

Dato : 03-04-06 11:33

> Eller for den sags skyld Murphy

Ja det er to herrer der værd at huske .... også i trafikken

Fra : Hekto

Dato : 03-04-06 11:43

Anders Majland explained on 03-04-2006 :
> Ja det er to herrer der værd at huske .... også i trafikken

Ja, selv som fodgænger på beskyttede områder kan både Darwin og Murphey
slå til:

http://www.break.com/index/escalator28.html

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 12:51

> [...]
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!
>
> Damn en brækket arm og en blodtud så kan han lære det man skal ikke lege
på trapper

Fra : Anders Majland

Dato : 03-04-06 13:02

> Ja, selv som fodgænger på beskyttede områder kan både Darwin og Murphey
> slå til:
>
> http://www.break.com/index/escalator28.html

Det der ligner mest et forsøg på en Darwin .... Han må hellere prøve igen

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 03-04-06 14:59

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:4431176e$0$84030$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det der ligner mest et forsøg på en Darwin .... Han må hellere prøve igen

Her i USA hvor jeg arbejder for tiden, er Darwin al fald ikke involveret, om
man skal spørge de lokale. Her er det udelukkende vorherre, der spiller
menneskene et puds, og sætter man spørgsmålstegn ved, om han nu også har
fingeren med i ALT, så får man svaret, at man bare kan læse biblen.

Tak for kaffe...

Mvh,

Allan
Michigan - i yderkanten af Bivelbæltet

Fra : Hekto

Dato : 03-04-06 15:13

on 03-04-2006, Allan K. Poulsen supposed :
> [...]
> menneskene et puds, og sætter man spørgsmålstegn ved, om han nu også har
> fingeren med i ALT, så får man svaret, at man bare kan læse biblen.

Ja, det lyder jo unægteligt som om de havde sand imellem tærene, samt
hovedbeklædning!?

Det eneste problem med Darwin som religion, er vel at han ikke giver
syndsforladelse! Ens afkom kan allerhøjst mutere lidt - måske endda til
det bedre!

Fra : Anders Majland

Dato : 03-04-06 16:02

> Det eneste problem med Darwin som religion, er vel at han ikke giver
> syndsforladelse! Ens afkom kan allerhøjst mutere lidt - måske endda til
> det bedre!

Medmindre man når at gøre sig fortjent til en Darwin Award - så er det
problem løst ...

Fra : Hekto

Dato : 03-04-06 16:11

Anders Majland formulated the question :
> Medmindre man når at gøre sig fortjent til en Darwin Award - så er det
> problem løst ...

Ja, jeg mener at krierierne for at modtage den er at man enten døde af
forsøget eller mistede sin forplantningsevne!!!!

For u-indviede:
http://darwinawards.com/

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-04-06 07:23

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen@bmb.sdu.dk> writes:

> [...]
> spørgsmålstegn ved, om han nu også har fingeren med i ALT, så får
> man svaret, at man bare kan læse biblen.

Sådan af nysgerrighed; hvorhenne i USA?

> Tak for kaffe...

Mmmh, kaffe... 10 minutter til maskinen har brygget færdig
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R