Butik som Biltema i Århus??
Fra : MortenP

Dato : 02-04-06 22:26

Hej

Jeg kan se på www.biltema.dk at de har specielle rensemidler til MC

F.eks. Hjelmrengørings skum, og special motorcykel rengøringsmiddel (det
skulle være godt til at fjerne skidt osv.)

Nogle der kender nogle steder i Århus hvor man kan købe det, eller
tilsvarende?

36-447    Hjelmrengøring     1    39,90 kr    39,90 kr
36-1720    Motorcykel-rengøring     1    39,90 kr

På forhånd tak

Fra : tb

Dato : 03-04-06 16:35

> Jeg kan se på www.biltema.dk at de har specielle rensemidler til MC

I mine øjne er biltema værd at køre efter. Jeg samler sammen..

såe .... op på biken, og ved svendstrup syd for ålborg drej af motorvejen og
du er der. En times kørsel vel

Fra : MortenP

Dato : 03-04-06 21:34

tb wrote:

> I mine øjne er biltema værd at køre efter. Jeg samler sammen..

> såe .... op på biken, og ved svendstrup syd for ålborg drej af motorvejen og
> du er der. En times kørsel vel

<< Det er selvfølgelig en god undskyldning for at køre en god lang tur

Men kender i til andre specielle rensemidler man kan købe i andre butikker?

Mvh.
MortenP