Afgift igen,igen
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 18:23

Hej
Hvor lang tid går der, fra man ansøger om foreløbig afgiftvurdering til Skat
giver besked.
Sender min ansøgning imorgen, så man er vel lidt spændt, ikke så meget på
beløbet som er alt for stort, men mere på tiden.

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-04-06 18:38

On Sun, 2 Apr 2006 19:22:56 +0200, "Bo Stange"
<hanbo(snabela)tdcadsl.dk> wrote:

Hej Bo.

> [...]
>Sender min ansøgning imorgen, så man er vel lidt spændt, ikke så meget på
>beløbet som er alt for stort, men mere på tiden.

Mellem 1 og 2 uger.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 18:43

Dejligt hurtigt svar, tak for det ))

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 18:42

> Mellem 1 og 2 uger.

interne procedure siger at de har 3 uger til det !!!

Mvh
Morten

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-04-06 18:52

On Sun, 2 Apr 2006 19:41:42 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

Hej.

>interne procedure siger at de har 3 uger til det !!!

Der er en MC på vej igennem lige nu.
Indleveret onsdag d. 22/3 svar d. 31/3.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 19:10

> Der er en MC på vej igennem lige nu.
> Indleveret onsdag d. 22/3 svar d. 31/3.

Ja og jeg har fået min ene bil´s svar på en dag pr fax, MEN deres interne
regler siger at der må gå max 3 uger...

Mvh
Morten