MC klub - for de lidt yngre
Fra : neess

Dato : 01-04-06 17:31

Er der nogen der ved om der findes en klub hvor de lidt yngre ridere kommer.
Da jeg bor i KBH vil det være en fordel den lå her over

Mindes engang der var en klub i odense der hed Kids On Wheel, så tænkte det
kunne jo ske københavnerne havde noget i samme stil.

Hilsen Christian

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-04-06 20:04

"neess" <neess@image.dk> writes:

> Er der nogen der ved om der findes en klub hvor de lidt yngre ridere kommer.
> Da jeg bor i KBH vil det være en fordel den lå her over

Hvad er "de lidt yngre" for dig? 18-19 år eller blot under 40 år?

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : neess

Dato : 02-04-06 06:25

Jeg er 25, så i det område.

Fra : Anders Majland

Dato : 01-04-06 20:42

Hvis du hører til "målgruppen" så måske www.pmc.dk

Fra : neess

Dato : 02-04-06 06:31

Jeg kan ikke lige prale af at studere mere, er er ikke lige inginør der står
på papiret.
Så er vidst ikke lige i målgruppen.
"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:442ed7a8$0$84031$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-04-06 21:20

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> writes:

> Hvis du hører til "målgruppen" så måske www.pmc.dk

Vi har en gennemsnitsalder omkring de 30 i PMC, det er dog de yngre
medlemmer der generelt er mest aktive da de har deres daglige gang i
nærheden af klubben.

Vi optager dog ikke alle der gerne vil være med. Til gengæld har vi en
del gæster der kører med ind imellem, og det er de generelt velkomne
til, hvis de ikke opfører sig alt for tåbeligt.

--
Jacob, kasserer i PMC | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-04-06 22:23

"Patrick Westergaard" <patrick@nospam.gyxi.dk> writes:

> Nu skriver du at i ikke optager alle der gerne vil være med, men hvad hvis
> man læser på DTU som jeg jeg gør??

Så er man et godt stykke tættere på at blive medlem

> har i noget tid overvejet at prøve at melde mig ind i klubben

Cool - check kalenderen på http://www.pmc.dk/ og mød op til et eller
flere af vores arrangementer, så finder vi ud af noget.

Fang mig gerne på privat mail, hvis du vil høre mere om klubben, eller
i øvrigt har spørgsmål om klubben. Min mailadresse er gyldig.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*