En servicemeddelelse - bakkeåbning
Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-06 11:35

Jeg har lige kørt ruten igennem i bil, og der er saltet hele vejen. På
strandvejen i en sådan grad at der stadig ligger "liglagen" i yderbanen.
Ellers er der mest korn der venter på regn og tusinder af MC dæk til at
forstøve. Nok om det, skyl cyklen når du kommer hjem, og lad den stå
natten over i regnen.

Hvad værre er - der er vejarbejde på Lygten (vejen efter 1. højresving
ved Nørrebro station) - der er ensrettet (vores vej), men kun én
vognbane der er anlagt halvvejs på cykelstien og halvvejs på vejbanen.
Det _meste_ af vejen er der lagt en asfaltudjævning op til kantstenens
overkant, men der er huller, riste og ubehageligt skrå kørebelægning i
midten. Dertil er der 4-5 steder med metalplader, der dog er i
vejbaneniveau. Afspærringen består af beton med bræddehegn. Det er et
sted jeg vil forvente at der sker uheld/ulykker i aften
Man kan håbe på at politiet er gode til at holde styr på tropperne, men
jeg frygter mest for den uforberedte der ligger i midten af feltet, og
så møder den skrå kant og rykker 30 cm. til højre.

Så : advar dem du kan og vær forsigtige det første stykke, så alle får
en god tur.

Resten af vejen er som den plejer - jeg var dog ikke på P-pladsen for at
se om vandstanden kan matche sidste års

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-03-06 13:18

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> en god tur.
>
> Resten af vejen er som den plejer - jeg var dog ikke på P-pladsen for at

Hej Torben.

Takker, det bliver hermed sendt videre.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 30-03-06 13:48

<snip>

Tak for info, giver info til dem jeg er med...

/Thomas

Fra : Thomas J.

Dato : 30-03-06 14:04

Den Thu, 30 Mar 2006 12:35:23 +0200 sendte Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Så : advar dem du kan og vær forsigtige det første stykke, så alle får
>en god tur.

Årh, for helvede da, nu gider jeg ikke at stille mig op og kigge nu,
da du lige har fjernet morskaben.

Det er ligesom med ishockey: Sporten er dybt åndssvag, men at se en
flok polstrede mænd slås på glatis er ren Chaplin.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : CL

Dato : 30-03-06 14:29

"Thomas J skrev

> Årh, for helvede da, nu gider jeg ikke at stille mig op og kigge nu,
> da du lige har fjernet morskaben.

Håber at du glemte en ? ellers har du da flimmer på skærmen

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL.

Fra : Thomas J.

Dato : 30-03-06 21:55

Den Thu, 30 Mar 2006 15:28:33 +0200 sendte "CL" <ddd@ddd.dd> følgende
røgsignaler:

>"Thomas J skrev

>Håber at du glemte en ? ellers har du da flimmer på skærmen

Det gjorde jeg sgu da også...tak for påmindelsen.
Her er den så om end noget forsinket....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Anders Majland

Dato : 30-03-06 22:52

> Så : advar dem du kan og vær forsigtige det første stykke, så alle får en
> god tur.

Det var ikke noget problem - til gengæld gjorden denne første "prop" at
svinget ved eksperimentariet gled let og det samme videre opad. Eneste prop
jeg oplevede var hvor en "tabte et blinklys". Jeg var et stykke bagude så
jeg så ikke hvad der skete - og da jeg kom forbi var der tilsyneladende ikke
andre involveret (blokeret forhjul på våd vej ?) - men surt med ridser på en
fin ny blå maskine.

Fra : Emil

Dato : 31-03-06 07:42

Anders Majland wrote:
> [...]
> andre involveret (blokeret forhjul på våd vej ?) - men surt med ridser på en

Først vil jeg lige takke Torben for servicemeddelsen, den var jeg og
min gruppe meget glade for.

Og mht. den tabte blinker er det nok ham denne historier der henvises
til:
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13724

Mvh.

Emil

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-06 08:00

Emil wrote:

> Først vil jeg lige takke Torben for servicemeddelsen, den var jeg og
> min gruppe meget glade for.

Velbekomme - jeg er bare glad for at min forudanelse ikke blev til
virkelighed

> Og mht. den tabte blinker er det nok ham denne historier der henvises
> til:
> http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13724

Njaeh - Anders snakker om en blå cykel.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 31-03-06 09:37

> Og mht. den tabte blinker er det nok ham denne historier der henvises
> til:
> http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13724

Tror jeg ikke - den var blå og det var strækningen lige inden danmarks
akvarium.

Fra : Knud Dam

Dato : 01-04-06 09:11

"Emil" <sofushansen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Og mht. den tabte blinker er det nok ham denne historier der henvises
til:
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13724

Hej !

Dette er lige før, vi når ud til Bakken, ikk ?

Så kørte vi lige bag ham, og kunne ikke forstå, hvorfor han væltede lige
der.

Der var en masse, der stod og vinkede fra en bro, så som han beskriver, har
en forankørende åbenbart bremset op, hårdere end han kunne nå at undvige.

Han havde vist slået sig lidt, for han kunne ikke umiddelbart selv rejse den
op. Min Kammi (på SV650) stoppede og hjalp ham op. Selv var jeg kørt videre.

; - (

KD