at skære i kåbe eller ej
Fra : Mikkel Hansen

Dato : 30-03-06 09:00

Thank-you for shopping With R&G Racing. Please find below confirmation
of your order 511 placed on 29/03/2006:

1 x CP0012 : Crash Protectors (£45.96 each ex. VAT) - £54.00

SubTotal: £ 45.96
VAT: £ 8.04
Shipping & Handling: £ 11.16
Total: £ 65.16

-------

Jeps, har allerede købt dem, men kunne stadig godt tænke mig at høre om
andre har nogen erfaringer med dem og tanker om deres holdbarhed (jaja,
jeg ved godt at kåben/cyklen aldrig bliver sparet tilnærmelsesvist 100%
ved et styrt.) Grunden til at det netop var dem, er at kåben bliver
sparet for at blive molestreret ved montering (håber jeg? mks?).
Og den bagvedliggende grund er selvf. banedage med R4F her i maj (22/23)
- er der andre af jer abekatte der skal med?

Fra : MKS - 74

Dato : 30-03-06 09:32

On Thu, 30 Mar 2006 09:59:39 +0200, Mikkel Hansen <nej@tak.dk> wrote:

> Grunden til at det netop var dem, er at kåben bliver
>sparet for at blive molestreret ved montering (håber jeg? mks?).

Joh, det er skam fint nok kan godt redde fra noget til en del, meeeen
jeg vil nu stadig foreslå at du indkøber et (gerne herreskrammet, kan
altid dåsesprayes hvis man vil gøre rigtig meget ud af det) bodykit
til den på eBay. Det bør faktisk ikke koste ret meget og under alle
omstændigheder billigere og nemmere end at skulle ud at skaffe
fejlfrie kåbedele i bestemte farver. Der er også meget mere race-cred
i at møde op med en godt brugt kåbe og do læder der lige kan holdes
sammen med gaffa .

>Og den bagvedliggende grund er selvf. banedage med R4F her i maj (22/23)
>- er der andre af jer abekatte der skal med?

Not me...

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Peter Graff

Dato : 30-03-06 12:26

Hej Mikkel

Hvis du er nervøs får din kåbe, har jeg en racekåbe liggende til en F4, som
er billigt til salg.
Det er kun foreste top+bund.

Hvis du er interresseret.

RING 40815235

Og ja jeg kommer på knutstorp, hvis jeg ikke bliver slået ihjel til
forårstræningen i Frankrig

MVH

Peter Graff (med en F4 som den bør se ud)
http://www.dfmc.dk/?id=449

Fra : MKS - 74

Dato : 30-03-06 12:35

On Thu, 30 Mar 2006 13:25:57 +0200, "Peter Graff"
<peter.graff@oncable.dk> wrote:

>Og ja jeg kommer på knutstorp, hvis jeg ikke bliver slået ihjel til
>forårstræningen i Frankrig

Optimist .

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-06 05:28

> Og den bagvedliggende grund er selvf. banedage med R4F her i maj (22/23)
> - er der andre af jer abekatte der skal med?

Jepper, banedag med R4F d.22 og CBR/VFR/Blackbird dag d.23.

PD Sort CBR1100 der også lige skal til Frankrig først jes.

Forøvrigt tillykke med din nye racer Peter Graff, er det den Birkum?

Fra : Peter Graff

Dato : 31-03-06 12:24

Hej Poul

> Forøvrigt tillykke med din nye racer Peter Graff, er det den Birkum?

Det er Lars lunds

MVH

Peter Graff