Apropos kneesliders
Fra : Anders Majland

Dato : 29-03-06 11:50

http://www.majland.frac.dk/temp/motorrad.3.3.2006.motomania.jpg

Jeg må hellere snart få nogen monteret så jeg ikke slider så meget på
bukserne ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : MKS - 74

Dato : 29-03-06 12:08

On Wed, 29 Mar 2006 12:50:29 +0200, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>http://www.majland.frac.dk/temp/motorrad.3.3.2006.motomania.jpg
>
>Jeg må hellere snart få nogen monteret så jeg ikke slider så meget på
>bukserne ...

he-he.....

(jeg har nogle let brugte du kan købe
http://home.tiscali.dk/isl21043/salg/kneesliders.jpg .

--
-Michael
What's the point of you driving a bike? To feel. 'Cause you've

Fra : Bjørn S

Dato : 29-03-06 12:34

MKS - 74 wrote:

> he-he.....

> (jeg har nogle let brugte du kan købe
> http://home.tiscali.dk/isl21043/salg/kneesliders.jpg .

Har du kravlet hele vejen hjem fra pubben ?

--
/Bjørn - som pillet sine af, da de kun blev slidt ved kædetjeck

Fra : MKS - 74

Dato : 29-03-06 12:41

On Wed, 29 Mar 2006 11:33:35 +0000 (UTC), bjosko@yahoo.com (Bjørn S)
wrote:

>Har du kravlet hele vejen hjem fra pubben ?

Nej da, jeg drikker aldrig mere end at jeg kan dingle hjem, men der
skal jo laves service engang imellem ik'?

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Anders Majland

Dato : 29-03-06 13:46

> men der
> skal jo laves service engang imellem ik'?

Og for os uden et ordentlig mc lift er det hård for knæene. Igår brugte jeg
også min mc-bukser men de har kun beskyttelse bag cordura'en og ikke noget
ordentlig beskyttelse mod asfalten ...

Fra : Peter

Dato : 29-03-06 15:44

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:442a8412$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Og for os uden et ordentlig mc lift er det hård for knæene. Igår brugte
> jeg også min mc-bukser men de har kun beskyttelse bag cordura'en og ikke
> noget ordentlig beskyttelse mod asfalten ...

Jeg kan anbefale en elefantfod (lav skammel). Sådan én er uundværlig i et mc
værksted uden lift.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Armand

Dato : 31-03-06 22:27

Peter skrev:
> [...]
> message news:442a8412$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Jeg kan anbefale en elefantfod (lav skammel). Sådan én er uundværlig i et mc

Hvad er der nu galt med den gode gamle træ-ølkasse hvis fortræffelighed
er hele tre siddehøjder alt efter benyttet grundflade!?

--
Armand.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-03-06 23:58

> Hvad er der nu galt med den gode gamle træ-ølkasse hvis fortræffelighed er
> hele tre siddehøjder alt efter benyttet grundflade!?

- og hvor man samtidig passende kan opbevare
pause-/tænke-pilsneren lige ved hånden

ScooterBo
(der endnu ikke selv har mod på at skrue, men SAGTENS kan forestille sig
tænkepauserne ;-D )

Fra : Anders Majland

Dato : 02-04-06 09:23

> Hvad er der nu galt med den gode gamle træ-ølkasse hvis fortræffelighed er
> hele tre siddehøjder alt efter benyttet grundflade!?

At det er ved at være mange år siden de udgik - og længe før jeg fik smag
for humlen .... Selvom koncerptet med 50pilsnere i kasse jo ikke er helt
dumt.... Men de "almindelige" 30stk's har jeg da siddet meget på i min
ungdom, selvom det mest var egen (re)import af ceres royal på dåse... (De
blå busser kørte fra esbjerg til grænsen og retur for små penge)

Fra : Henrik

Dato : 30-03-06 11:33

Anders Majland wrote:

> http://www.majland.frac.dk/temp/motorrad.3.3.2006.motomania.jpg

> Jeg må hellere snart få nogen monteret så jeg ikke slider så meget på
> bukserne ...

Jeg har et par brugte Dainese . . .
Hvis du har nogle nye, så kan vi bytte lige over

http://www.mc-maleren.dk/miscellaneous/dainesesliders.JPG

Mvh.
Henrik.