Suzuki DR800S bremse skive ?
Fra : Pede Larsen

Dato : 28-03-06 05:53

Hey gruppe :9 længe siden.
Nå men jeg har lige købt en Suzuki DR800S som skal have nye skiver og den
foreste skive er flydende ?
Hvis jeg søger nettet tyndt efter en forskive kan jeg kun finde dem faste
???
Hvad er der lige gået galt for min MC fra 1991 ?
Jeg syntes ikke at kunne finde noget info om at den skulle have haft
slydende skive ?
Er jeg fatsvag he eh :)
Og er det kaliberen der bestemmer om den skal være flydende eller kan man
tage en fast skive og sætte på ?

MVH
Pede Larsen
www.pedelarsen.dk
Suzuki DR800S
Suzuki GN250

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-03-06 06:34

> Hey gruppe :9 længe siden.
> Nå men jeg har lige købt en Suzuki DR800S som skal have nye skiver og den
> foreste skive er flydende ?

Hej Pede Larsen

DR 800 er lavet med to størrelser forbremseskiver.
280mm der er fast og 300mm der er semi flydende.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 12:10

> Hej Pede Larsen
>
> DR 800 er lavet med to størrelser forbremseskiver.
> 280mm der er fast og 300mm der er semi flydende.

vi har fundet en bremseskive til ham på ebay

/Juel

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-03-06 19:39

Juel skrev:

> vi har fundet en bremseskive til ham på ebay
>
> /Juel

Hej Juel....

Smid mig lige en mail på NOSPAM@fotofer.dk

Du tør jo ikke smide din mail addy online...

mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 21:41

> Hej Juel....
>
> Smid mig lige en mail på NOSPAM@fotofer.dk
>
> Du tør jo ikke smide din mail addy online...
>
> mvh Tommy Fer

done

Fra : Pede Larsen

Dato : 28-03-06 21:47

Yes Morten fandt den lige til mig på E-bay :9
mander vores lokale MC pusher ville have ca 3000kr. :( SKOD DK... SKOD
DK...
E-bay kostede den 750kr. he he eh, for NY vel at mærket :)
Jeg bestilte også bremse klodser til begge hjul og skal betale 1333kr. inc.
fragt fra Tyskland :)
Mander jeg elsker Tyskland he he eh
Takker igen Morten fordi du viste mig lyset E-bay.com :)

PS: Tak Jens for dit hurtige svar :) 300mm er min nemlig også :)