Toldsyn og sæsonstart
Fra : M. Hoey

Dato : 27-03-06 06:50

Hej til gruppen

Så er det tid for at Viffer'en kommer på gaden, den skal nemlig til toldsyn
her i Holbæk kl. 9.30, ikke fordi vejret tiltaler mig, men nu er tiden
bestilt. Bagefter går turen i banken for at hente en check, og så en tur på
SKAT for at lægge mit bidrag til samfundet, og til allersidst en tur op for
at hente den dyre stump alluminium. Ja, det bliver så min tur til at tage
hul på sæsonen's start i år. Onsdag hedder turen Kastrup -> Aalborg, håber
så de er kommet af med sne'en og salten oppe i Nordjylland. En ting er
sikkert, den skal have godt med vand og sæbe, når den holder stille senere
idag!

--
Mvh.

M. Hoey