nej nej nej Neeejjjj Salt!
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-03-06 13:30

Var lige ude at køre i madkassen, i det herligste regnvejr - 3-5 grader,
jo jo foråret er på vej uhmmmm

Og Sat¤%& om ikke jeg bliver mødt af en lastbil... med blink... og en
saltbøsse på ladet... der er i gang med at salte !???
Der er ikke skyggen af frost, eller noget der bare ligner glat
Nu må de fan¤%'e tage sig sammen..
øv
ØV!

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Gert Schlæger

Dato : 26-03-06 14:16

J.C.Kløve wrote:

> [...]

> saltbøsse på ladet... der er i gang med at salte !???
> Der er ikke skyggen af frost, eller noget der bare ligner glat

Jow-da. Her til morgen faldt temperaturen da pludseligt et par grader (var
faktisk betænkeligt tæt på 0 !!) og derfor havde de pludselig en chance
for at komme af med overskudssaltet .......

Min 900'er bliver i øvrigt sat på gaden på onsdag, så jeg håber og be'r
til, at Århus amt ER løbet tør for salt !!!

Mch Schlæger

Fra : Peter

Dato : 26-03-06 15:27

"Gert "Schlæger"" <gertschlager@hotmail.com> wrote in message

> Min 900'er bliver i øvrigt sat på gaden på onsdag, så jeg håber og be'r
> til, at Århus amt ER løbet tør for salt !!!

Det var de desværre ikke i morges;-(

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Gert Schlæger

Dato : 26-03-06 16:30

Peter wrote:

> "Gert "Schlæger"" <gertschlager@hotmail.com> wrote in message

> Det var de desværre ikke i morges;-(

PIS !!

(undskylder mit uhøviske udbrud)

Mch Schlæger

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-03-06 14:27

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> saltbøsse på ladet... der er i gang med at salte !???
> Der er ikke skyggen af frost, eller noget der bare ligner glat

De havde også gang i saltkværnene hernede.. dog var det fradg/lørdag.. I dag
har det regnet hele dagen, lige fra klokken 6 ca.. Jeg satser meget på, at
alt salten efterhånden er vasket væk fra vejene..

Jeg var ellers ude og køre både fredag og lørdag, da jeg skulle have skiftet
dæk.. Det er stadig koldt, mine tynde "læder-sports-handsker" kunne i hvert
fald ikke holde kulden ude.. Og jeg kan også se på det hele, at jeg er nødt
til at sætte noget pap for halvdelen af køleren, for bare at få motoren op
på en nogenlunde arbejdstemperatur :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Hekto

Dato : 26-03-06 15:29

> Nu må de fan¤%'e tage sig sammen..

Sæt jer bare roooligt ned! I kommer nok ud at køre, før eller siden!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : MKS - 74

Dato : 26-03-06 16:15

On Sun, 26 Mar 2006 16:29:21 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:

>Sæt jer bare roooligt ned! I kommer nok ud at køre, før eller siden!

Derfor kan man da godt oparbejde en smuleærligt frustrationshysteri
inden da....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/