110 hoveddyse til mikuni bs26
Fra : Anders Majland

Dato : 26-03-06 00:17

Undskyld hvis denne kommer mere end en gang - jag kan ikke selv se den hos
tdc

Jeg har opgivet at få ordenligt liv i den karburator der har ligget i
skammekrogen i 2,5år - og har også en anden der dog har forkert hoveddyse.
Jeg kan selvfølgelig bestille en #110'er hos nærmeste aprilia forhandler men
så bliver det nok sommer inden den når frem.

Nogen ideer til hver der kunne tænkes at have sådan en på reolen ?

Jeg kan selvfølgelig få den fra
http://www.mikuni-topham.de/DEUTSCHSITE/Deutsch/FRAMEDEUTSCH.html men lidt
meget bøvl for en enkelt dyse ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Armand

Dato : 26-03-06 00:30

Anders Majland wrote:

> .......... en anden der dog har forkert hoveddyse.
> Jeg kan selvfølgelig bestille en #110'er hos nærmeste aprilia forhandler..
> Nogen ideer til hver der kunne tænkes at have sådan en på reolen ?

Nærmeste motocross-pusher!

Måske er FV i Borum tættere på (husker ikke lige din lokalitet med
GPS-nøjagtighed)!?

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-03-06 07:46

Armand skrev:

> Nærmeste motocross-pusher!
>
> Måske er FV i Borum tættere på (husker ikke lige din lokalitet med
> GPS-nøjagtighed)!?

Var det ikke Hvolris

Jeg _mener_ der ligger en Cross pusher i Hobro?? - Industri nord, ved
siden af jagt-forretningen - Det tidligere BV-Cross

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Thomas.b

Dato : 26-03-06 11:25

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:4425cf6c$0$46992$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Nogen ideer til hver der kunne tænkes at have sådan en på reolen ?

Min kannerat og mig. Købte dyser ved Special MC her i aalborg. Vi købte
dyser fra 108-126 mener jeg at det var.
Til Leonardoen.

Mvh. Thomas

Fra : Steen

Dato : 28-03-06 09:53

Anders Majland skrev:
> Undskyld hvis denne kommer mere end en gang - jag kan ikke selv se
> den hos tdc

Prøv at skifte news-server til dtext.news.tele.dk
den er uden binaere grupper, men væsentlig hurtigere end den normale
TDC-server

/Steen