headset til TomTomGo700
Fra : Finn

Dato : 25-03-06 18:09

Hej i gruppen

Jeg er den lykkelige ejer af en TomTomGo700
Den ar udmærket når jeg kører i bil, men jeg vil lige høre
om nogen har erfaring med evt. headset til den så
jeg kan anvende den på motorcyklen.
Jeg tror ikke at det er en god ide at sidde og se på skærmen
når jeg kører i en by hvor jeg ikke kender vejene.

Mvh
Finn CB500

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 25-03-06 18:26

"Finn" <autzen@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tror ikke at det er en god ide at sidde og se på skærmen
> når jeg kører i en by hvor jeg ikke kender vejene.

Så vidt vides, så findes der kun en ekstern mikrofon, og dertilhørende
udgang på monteringsfoden/go'en.
Du skal nok selv igang med at bikse noget sammen, hvis du skal have lyden
ind i din hjelm.
Alternativt så skal du sælge den mens du stadig kan få lidt for den, og købt
dig en TT Rider, eller en
PDA hvor der er et jack-stik på.

> Mvh
> Finn CB500

Thomas
RF 600

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 25-03-06 23:56

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ind i din hjelm.
> Alternativt så skal du sælge den mens du stadig kan få lidt for den, og

Eller TomTom One - den har udgang til hovedtelefon.
Og er forresten en kanon GPS.

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : Molnit

Dato : 27-03-06 10:23

Thomas B. Andersen skrev:

> Alternativt så skal du sælge den mens du stadig kan få lidt for den, og købt
> dig en TT Rider, eller en

   hvad med den her "http://pdfkatalog.louis.de/pdf/599.pdf" ??? kan den
bruges ???

---
VH
Moller

Fra : Anders Majland

Dato : 27-03-06 13:47

> Jeg tror ikke at det er en god ide at sidde og se på skærmen
> når jeg kører i en by hvor jeg ikke kender vejene.

Det er vel ikke værre end i en bil. Måske endda nemmere da man på mc næsten
altid kan finde et sted at hold ind til siden mens man finder tilbage på på
ruten.