Frem af vinterhiet...
Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 25-03-06 18:03

KEnder i det, de lover regn ig slud, men man tænker, nej det har sku varet
længe nok.. NU skal den sku frem i lyset igen..
Ringer rundt og arrangerer med sin kammerat at han er hjemme idag, så man
kan få låst sin knallert ud...
Kommer frem, trækker afdækningen af cyklen, kæft den er flot,, kommer lidt
bag på mig hvert forår..
slæber cyklen ud af garagen, smider batteriet på( holder sku endnu, efter 9
år)
Checker kobling, gas og chooker for ok funktion.. fuld chooker,
trykker...... den kører og kører, slår en skid,,, hmm,, sætter hanen på
PRI.. trykker igen..... og så starter svinet, spinder sundt og raskt på alle
4. lækkert, lader den stå lidt og køre mens man tager overtøjet på.
Sparker i 1. slipper venstre klinge, vinker til kammien, tak for hjælpen, og
spinder de 18 km fra glamsbjerg til odense..
AHHHH, endelkig forår, uden regn og slud..
Kommer hjem, dækker cyklen til, og den første dråbe rammer...Man
tænker..Godt, så får vi da skyllet salten af vejene...

Ses derude på vejene.
MVH
Johan
Mørkegrøn bandit 600N

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 18:44

"Johan Vikkelsøe-Pedersen" <jv-pFJERN@dsa-net.dk> wrote in message
4
> tænker..Godt, så får vi da skyllet salten af vejene...

Og jeg tænker synd for banditten at du ikke skyllede saltet af den

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 25-03-06 20:18

> Og jeg tænker synd for banditten at du ikke skyllede saltet af den

> [...]

He he, måske rigtigt, men det er ikk alu stel, så det irer ikk på samme
måde, der er lak over alt på min cykel, selv de få aludele der er på den...
så tager shancen, som jeg har gjort de sidste 6 år på den, skyller den godt
af inden den bliver stillet væk, og smurt ind i wd40... har jeg ikk fået
skyllet af endnu,, gør jeg når solen for alvor kommer frem ;)
VH
Johan

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-03-06 20:33

Johan Vikkelsøe-Pedersen skrev den 25 mar 2006 i

> KEnder i det, de lover regn ig slud, men man tænker, nej det har sku
> varet længe nok.. NU skal den sku frem i lyset igen..

[klip]

Ja jeg gør i hvert fald - og dit indlæg er jo ren poesi!

Altså herovre vestpå er saltet faktisk nærmest *blæst* af vejen de sidste
mange tørre dage og ligger som en hvid bræmme i vejsiden - så i tørvejr har
jeg nu heller ingen betænkeligheder ved at køre allerede.

Min sæson bliver fileme for kort hvis jeg skal vente endnu længere.
Erklærer hermed sommeren for åbnet!

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Peter

Dato : 25-03-06 21:35

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> [...]
> har
> jeg nu heller ingen betænkeligheder ved at køre allerede.

Knap så langt vestpå, dvs. Østjylland er der, ifølge Vintertrafik, saltet
den 22/3, 23/3 og 24/3. Surt, men nu er der da udsigt til lidt regn og
plusgrader. Bare de så holder igen med saltningen.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-03-06 22:26

> Kommer hjem, dækker cyklen til, og den første dråbe rammer...Man
> tænker..Godt, så får vi da skyllet salten af vejene...

som så blev til snevejr da jeg kørte fra bolbro til frederiksgade i aften :)

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 25-03-06 22:42

Takker.
der ligger nu også et fint tynd lag sne her, men de lover jo plusgrader, så
mon ikke det er væk til på mandag...

God weekend.
Johan