Hwa' så hwa' !! ...... (Bakkeåbningen)
Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 12:24

Hej

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/landsudsigten.htm

Jahh......sånn ser det ud lige PT. dejligt med noget regn til at skylle
saltet væk , Håber så bare på tørvejr på Torsdag !

Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100% sikkert ,
transport midlet er _ikke_ 100% fastlagt .......

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 25-03-06 12:28

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:cb6cc$4425283f$3e3d84b8$17671@news.arrownet.dk...

Jeg kommer - næsten uanset vejret ;)

--
Jørgen
Sprint ST

Fra : HO

Dato : 25-03-06 12:30

> [...]
> Hej
> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ?
Jeg - + 5 andre fra www.kongeaamc.dk

Hilsen
Hans

Fra : Knud Dam

Dato : 25-03-06 13:03

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:cb6cc$4425283f$3e3d84b8$17671@news.arrownet.dk...

> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ?

Jeg regner med at komme.

; - )

KD

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-03-06 13:29

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> [...]
>
> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100% sikkert ,
> transport midlet er _ikke_ 100% fastlagt .......

hvis vejret er godt nok, kommer jeg også

Måske skulle vi lave et DFM mødested ?

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jens U

Dato : 25-03-06 17:18

Thomas Jensen skrev ...

> Måske skulle vi lave et DFM mødested ?

Hvad med Nørrebrogade :D

"kunne ikke lade vær"

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-03-06 22:10

Jens U wrote:
> Thomas Jensen skrev ...

> Hvad med Nørrebrogade :D
>
> "kunne ikke lade vær"
>
> --

du må dælme kede dig

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 25-03-06 13:44

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
<snip>
> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100% sikkert ,
> transport midlet er _ikke_ 100% fastlagt .......

Jeg kommer formentelig sammen med 2-3 andre rødder :)

/Thomas

Fra : Martin Christiansen

Dato : 25-03-06 16:24

> [...]
>
> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100% sikkert
> , transport midlet er _ikke_ 100% fastlagt .......

Jeg kommer hvis det holder tørvejr...

Nogle der er interesseret i at mødes omkring Allerød/Hillerød/Farum for at
køre sammen derind...?

Hilsen Martin (3540)

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6341

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-06 20:00

Martin Christiansen wrote:

> Nogle der er interesseret i at mødes omkring Allerød/Hillerød/Farum for at
> køre sammen derind...?

høp! Starter fra Hillerød - Slottet's P plads?

--
vh
Torben

Fra : Martin Christiansen

Dato : 26-03-06 10:37

> høp! Starter fra Hillerød - Slottet's P plads?

Den ved Frederiksværksgade..?

Hvad tid..?

---
Hilsen Martin

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-03-06 12:55

Martin Christiansen wrote:

> Den ved Frederiksværksgade..?

Jep.

> Hvad tid..?

16:45 hvis vi skal være ved postterminalen 17:45, 17:15 hvis vi skal
direkte til Nørrebro. OK?

--
vh
Torben - http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=989

Fra : Martin Christiansen

Dato : 26-03-06 20:00

> 16:45 hvis vi skal være ved postterminalen 17:45, 17:15 hvis vi skal
> direkte til Nørrebro. OK?

Hvis det holder tørvejr er jeg der...

Lad os lige konfirmere det her i tråden onsdag aften. Måske andre vil køre
med..?

---
Vh Martin

Fra : Martin Christiansen

Dato : 29-03-06 23:31

> 16:45 hvis vi skal være ved postterminalen 17:45, 17:15 hvis vi skal
> direkte til Nørrebro. OK?

Ved desværre først i morgen over middag om min cykel bliver klar...! Min
mekker har først fået tid til syn i morgen formiddag, og så skal pladerne
hentes bagefter.

Er cyklen køreklar og vejret til det mødes vi kl. 16.45..?

---
vh Martin

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-06 07:07

Martin Christiansen wrote:

> Er cyklen køreklar og vejret til det mødes vi kl. 16.45..?

Skal vi ikke sige 17:15 - jeg tror at postterminalen er afblæst.

Jeg kommer på XJ600 - hele sjælland er saltet i nat

--
vh
Torben

Fra : Martin Christiansen

Dato : 30-03-06 13:28

> Skal vi ikke sige 17:15 - jeg tror at postterminalen er afblæst.
>
> Jeg kommer på XJ600 - hele sjælland er saltet i nat

> [...]

Hej !

Pladen er hentet, så jeg er klar.. Vi mødes på p-pladsen 17.15, medmindre
regnen står ned, da jeg så bliver hjemme..! Er vejret tørt kl. 16.45, kører
jeg.

Vi ses forhåbentligt.

Vh - Martin

Fra : Martin Christiansen

Dato : 30-03-06 14:57

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse

> Pladen er hentet, så jeg er klar.. Vi mødes på p-pladsen 17.15, medmindre
> regnen står ned, da jeg så bliver hjemme..! Er vejret tørt kl. 16.45,
> kører jeg.

Og lige nu øser det ned....!! Øv..øv..

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-06 15:02

Martin Christiansen wrote:

> Og lige nu øser det ned....!! Øv..øv..

Rolig nu - både MC'en og du er lavet af vandfast materiale. Skal jeg
omkring P-pladsen eller ej?

--
vh
Torben

Fra : Martin Christiansen

Dato : 30-03-06 15:41

> Rolig nu - både MC'en og du er lavet af vandfast materiale. Skal jeg
> omkring P-pladsen eller ej?

Jeg bliver hjemme..... Jeg synes der regner for meget.... Surt show...

---
Vh Martin

Fra : Anders Majland

Dato : 30-03-06 22:59

> Jeg bliver hjemme..... Jeg synes der regner for meget.... Surt show...

Dårlig undskyldning - kører man kun i godt vejr kan det da ikke blive til
mange km på en dansk "sommer" ... Undskyldningen med salt på vejen kan jeg
derimod bedre akceptere... For det er hård ved materiellet ...

Fra : Jens U

Dato : 25-03-06 17:15

Dennis Hellan Pedersen skrev ...

> [...]
>
> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100% sikkert ,
> transport midlet er _ikke_ 100% fastlagt .......

Selvfølgelige vil jeg være der.

Nå, du vil have muligheden for_igen_at tage bilen til bakkeåbning :D

Fra : Molnit

Dato : 25-03-06 18:14

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:
> [...]
>
> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100% sikkert ,
> transport midlet er _ikke_ 100% fastlagt .......

   99% sikkert at jeg ikke kommer, var ude at rulle en tur i dag, og det
er for koldt at køre hjem fra bakken endnu ;)

   VH
   Moller

Fra : tb

Dato : 25-03-06 18:25

> 99% sikkert at jeg ikke kommer, var ude at rulle en tur i dag, og det er
> for koldt at køre hjem fra bakken endnu ;)

piv hva Kørte selv 100km idag, og det var dejligt.

Jeg kommer helt sikkert, men jeg har droppet at køre over fyn, og tager
molslinien istedet....

Fra : Molnit

Dato : 25-03-06 18:35

tb skrev:

> piv hva Kørte selv 100km idag, og det var dejligt.

   Kald mig bare et piv, jeg vil skænke dagen en tanke når jeg sider
hjemme med varmen tændt, og en tallerken mad i den rigtige størelse :)

   VH
   Moller

Fra : Anders Majland

Dato : 25-03-06 20:10

> Jeg kommer helt sikkert, men jeg har droppet at køre over fyn, og tager
> molslinien istedet....

De sejler bare ikke sent nok til retur'en

I 2004 var jeg med moslinien 90gange med motorcykel så jeg er enig i at
omvejen over fyn kun tages i nødstilfælde .... (2005 har jeg ikke talt
sammen endnu) Så jeg har endnu ikke taget stilling til om jeg kører hjem
over fyn eller venter til fredag (og molslinien)

Fra : tb

Dato : 25-03-06 21:28

> De sejler bare ikke sent nok til retur'en

I know. Da konen ikke har været passager i 4 år (pga børn), og jeg selv har
kun kørt 4.000km på de samme 4 år pga de samme børn og da vejrsituationen
ikke er i top, så sover vi derovre, så vi kun skal klare 130km om dagen +
strandvejsturen.

Jeg ville egenligt frygteligt gerne have været nedenom, men jeg mindes nu
altså det har været varmere de andre gange

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-06 19:58

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100% sikkert ,
> transport midlet er _ikke_ 100% fastlagt .......

Jeg var der sidste år (på FJ), det siger vel alt

Ang. salt synes jeg ikke det er slemt mere - jeg kørte 250km i går
(Hillerød og omegn + en tur til Biltema) - og maskinen (fruens XJ600) er
ikke nævneværdigt nedsaltet - pæn nok til at FJ'eren blev luftet her til
aften

Skal vi forsøge os med Eg's forslag fra sidste år med at mødes på
polititorvet/postterminalen lidt tidligere, og desuden aftale et
mødested på Nørrebrogade? Det kunne være sjovt at se om flere fra DFM
har fået MC siden Fredericiaturen sidste år

--
vh
Torben

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 25-03-06 21:08

Torben Scheel wrote:
<snip>

> [...]
> mødested på Nørrebrogade? Det kunne være sjovt at se om flere fra DFM
> har fået MC siden Fredericiaturen sidste år
Hvad tid ved polititorvet/postterminalen? Cirka?

/Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-06 22:35

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:

> Hvad tid ved polititorvet/postterminalen? Cirka?

Jeg forestiller mig 17:45 - afgang 18:00 sharp - så er der tid til at nå
at fryse lidt på Nørrebrogade.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 25-03-06 20:07

> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100% sikkert
> ,

Yep - hvis gyngehesten vil starte.. Let genkendelig sammen med tenere.dk
(Min rustøde & blå xt600z med hebko og becker sidetasker og peugeot/givi
topboks og sikkert en gul harald nyborg "startbooster" istedet for en
passager ...

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 84Mm

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 26-03-06 09:44

Hej
jeg kommer også
cyklen endnu ikke fastlagt
da sidevognsmaskine har været ude og køre en tur alene
på siden af en lastbil (gad åbentbart ikke bruge spejlene ,den holdt
parkeret på fortovet)
han tog den lige med sig da han kørte
sjovt ;-(
får afvide på tirsdag om den er klar
ellers bliver det på solo cyklen
hilsen Jørgen
for russer folk så holder vi på sankt hans torv

Fra : Steen E.

Dato : 26-03-06 14:08

> Hvor mange fra NG'en kommer derind på Torsdag ? , jeg er der 100%
> sikkert , transport midlet er _ikke_ 100% fastlagt .......

Jeg kommer også .... gående

Nørrebrogade er midt mellem firma og bolig.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 14:53

Nå, - men så bliver vi da alligevel en 20 stykker..........

Fra : tb

Dato : 26-03-06 15:20

> Nå, - men så bliver vi da alligevel en 20 stykker..........

Hmm, lad mig se. Babysitter 2 dage. 520 for færge. 550 for hotel. benzin
etc + 2 mdrs overtagelse for at få konen med, med begrundelsen at alle de
MCere samlet på et sted er en stor oplevelse. Jeg tror ikke 20 MCere
opfylder dette

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 21:57

Hej,

Minder om, at sidste år åbnede Bakken to uger tidligere - og det er meget
denne tid på året.
Og i år har vi lige nået at skifte til sommertid, så det er lyst over en
time længere.

Venlig hilsen

Jesper
R1200RT