Bakken
Fra : tb

Dato : 22-03-06 17:51

Er der slet ikke nogen af jer (jyder altså) der skal over på øen næste uge?
Hvornår kører i, og hvorfra?

Hvor overnatter i ? Plejer at bruge den der ubemandede ude i Kastrup, men
der er sjovt nok fyldt op netop den 30.
Der er masser af hoteller på vesterbro der er billigere end vandrehjemmene,
men jeg er ikke sikker på at jeg tør stille en mc uden forsikring der :-/

Fra : Anders Majland

Dato : 22-03-06 18:18

> Er der slet ikke nogen af jer (jyder altså) der skal over på øen næste
> uge?
> Hvornår kører i, og hvorfra?

Tirsdag ca 6:30 men jeg skal også nå at arbejde lidt i næste uge ....

> men jeg er ikke sikker på at jeg tør stille en mc uden forsikring der :-/

Så i telt med foden lænket til mc'en

Fra : tb

Dato : 22-03-06 18:30

"Anders >> men jeg er ikke sikker på at jeg tør stille en mc uden forsikring
der :-/

> Så i telt med foden lænket til mc'en

høhø. Tror sgu det bliver koldt nok at køre der over, så den med teltet
springer jeg over.

Har snakket med absalon hotel (ved banegården). De vil ha 430kr for 2 incl
morgenmad, og der må jeg gerne få lov at trække motorcyklen ind i deres
gård, så det bliver nok det jeg vælger

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-06 22:40

Jeg tror det bliver for koldt for mig, tur/retur Svendborg/Kbh. Men så er
der jo bakkens lukning. :)

Fra : OZ7PUS

Dato : 23-03-06 13:37

> [...]
> morgenmad, og der må jeg gerne få lov at trække motorcyklen ind i deres

Ellers kan abselon camping i glostrup anbefales
Mener vi gav 350pr. nat for en campingshytte hvor bilen/MC kan pakeres lige
uden for hytten

OZ3BTO

Fra : tb

Dato : 23-03-06 17:03

> Ellers kan abselon camping i glostrup anbefales
> Mener vi gav 350pr. nat for en campingshytte hvor bilen/MC kan pakeres
> lige uden for hytten

er der gode forbindelser med det offentlige (vi skal nok lige ha et par
sjusser konen og jeg

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 23-03-06 18:04

> er der gode forbindelser med det offentlige (vi skal nok lige ha et par
> sjusser konen og jeg

definer gode forbindelser men der er vel ca 1 km fra brøndbyøster station
til campingpladsen.

så det er vel ikke så slemt - når man tænker på at det svarer til afstand
fra mit telt til ølteltet til træf på toppen

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900
www.kantanamc.dk

Fra : Berit og Brian

Dato : 25-03-06 00:32

Vi bliver hjemme i år... heldigvis skal vi holde fødselsdag på torsdag.
Overnatnings muligheder kunne også være ved Fru offenhøjser i virum, er et
privat "seng og morgenmad". Men tænk lige en ekstra gang over det, se:
http://hjem.get2net.dk/bljsoft/bakkelukning_2004.htm
mvh
Brian
God (kold) tur.