Rengøring af MC
Fra : fdsf

Dato : 22-03-06 12:50

Hej allesammen

Jeg er ved at polerer min GS500 så den er klar til start. Jeg har prøvet
flere forskellige midler til at rense fælg stel og motorblok, jeg fandt
kones gamle flaske Silvo, altså sådan en en flaske Brazo bare til sløvtøj.
Jeg synes det rengører fantastisk og får det hele til at skinne. Mit
spørgsmål er - Er det for hård ved cyklen at polerer med Silvo ? Nedbryder
man lige så langsom overfladen de overfladen jo ikke som sølv er massiv men
kunne et lag emalie eller maling.

/Kurt jensen

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-03-06 14:21

"fdsf" <dfsf@sdasdas.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
fandt
> kones gamle flaske Silvo, altså sådan en en flaske Brazo bare til

Så er det jo det helt rigtige til en *skrusuki*...

;0)
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : fdsf

Dato : 22-03-06 14:27

> prøvet
> fandt
> sløvtøj.
>
> Så er det jo det helt rigtige til en *skrusuki*...
>
> ;0)
> --
> Brian Sørup
> Honda VFR 750 F RC36

hehe, ja du har ret :) Når jeg ikke har råd til den nye
http://www.suzuki-mc.dk/mc/GSR600K6/gsr600k6.htm må jeg bare pudse mit
sløvtøj :)

/Kurt Jensen

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-03-06 21:00

fdsf wrote:

> hehe, ja du har ret :) Når jeg ikke har råd til den nye
> http://www.suzuki-mc.dk/mc/GSR600K6/gsr600k6.htm må jeg bare pudse mit
> sløvtøj :)
>
> /Kurt Jensen

Jeg tror Brians bemærkning går på, at Suzuki er mere eller mindre kendt for
at være ret sparsomme med malingen de giver cyklerne.. Og fælgene skulle
især være slemme.

Sådan en GSR600 ser ellers fin ud. Jeg tror dog jeg havde set om jeg ikke
kunne finde en SV1000-N med et par tusinde km på uret, til omkring de 90K
kroner i stedet for

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-03-06 21:25

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kendt for
> at være ret sparsomme med malingen de giver cyklerne.. Og fælgene

Nøøhh - det var nu slåfejlen *sløvtøj* istedet for *sølvtøj* jeg
hentydede til, så Kurt fangede den i luften....
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-03-06 23:22

Brian Sørup wrote:
> "Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> skrev i en meddelelse

> Nøøhh - det var nu slåfejlen *sløvtøj* istedet for *sølvtøj* jeg
> hentydede til, så Kurt fangede den i luften....

ah ja, så vågen var jeg nu ikke.. heh :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk