oplysninger på Motorcykler
Fra : Thomas marq Hansen

Dato : 21-03-06 21:21

Hvor finder man lidt oplysninger på motorcykler. ala mc-revyen, men når man
ikke lige har den

Lige nu var det en Suzuki 600 Bandit jeg godt kunne bruge lidt oplysninger

Thomas

Fra : MKS - 74

Dato : 21-03-06 21:27

On Tue, 21 Mar 2006 21:20:51 +0100, "Thomas marq Hansen"
<9135588m001@stofanet.dk> wrote:

>Hvor finder man lidt oplysninger på motorcykler. ala mc-revyen, men når man
>ikke lige har den

Man spørger pænt

>Lige nu var det en Suzuki 600 Bandit jeg godt kunne bruge lidt oplysninger
>på

Gnid 3 gange på lampen og hokuspokus....

<http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1996/Motorcykler_fra_A_til_Y/Suzuki__GSF_600_Bandit.jpg>

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 21-03-06 22:08

MKS - 74 skrev:

> Man spørger pænt

> Gnid 3 gange på lampen og hokuspokus....
>
> <http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1996/Motorcykler_fra_A_til_Y/Suzuki__GSF_600_Bandit.jpg>

ja hvis bare man havde adgang

kan du lave samme nummer på en 1976 Triumph Trident

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : MKS - 74

Dato : 21-03-06 22:24

On Tue, 21 Mar 2006 22:08:29 +0100, Keld Rasmussen
<tridentrider@gmail.com> wrote:

>kan du lave samme nummer på en 1976 Triumph Trident

Mais naturellement:

<http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1976/Standard_Motorcykler/Triumph__Trident.pdf>

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 21-03-06 22:32

MKS - 74 skrev:

> Mais naturellement:
>
> <http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1976/Standard_Motorcykler/Triumph__Trident.pdf>

Pletskud mange tak for det

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Lars Holst

Dato : 21-03-06 23:35

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> said in

> Mais naturellement:
>
> <http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1976/Sta
> ndard_Motorcykler/Triumph__Trident.pdf>

Har du et særligt trick?
Bare jeg havde samme "Alladin lampe".

--
Lars Holst

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-03-06 08:17

Lars Holst wrote:
> MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> said in

> Har du et særligt trick?
> Bare jeg havde samme "Alladin lampe".

Tricket er s'mænd bare at gå på biblioteket - der burde være et i
nærheden af dig. Ellers kan tricket afkodes fra URL'en - men om den er
lagret som pdf eller jpg er ikke givet. Jeg udlover en skumbanan til den
der kan finde FJ1100 1984 eller '85 (bare for sjov - jeg har et
bibliotek i nærheden)

--
vh
Torben - FJ1100 '84

Fra : Grunnet

Dato : 23-03-06 18:29

> [...]
> lagret som pdf eller jpg er ikke givet. Jeg udlover en skumbanan til
> den der kan finde FJ1100 1984 eller '85 (bare for sjov - jeg har et

http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1984/Standard-Motorcykler/Yamaha__FJ_1100.pdf

Du må godt spise skumbananen selv .-)

hilsen Steen

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-03-06 08:36

Grunnet wrote:

> http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1984/Standard-Motorcykler/Yamaha__FJ_1100.pdf

Beautiful.. jeg ejer et "direkte ekstravagant chassis"

Note to self : den var ikke i kategorien "super-bikes" - ikke engang
dengang

> Du må godt spise skumbananen selv .-)

haps - uhm..

--
vh
Torben

Fra : Buffi

Dato : 22-03-06 13:09

Hej,
Jeg gned 3 gange på lampen og hokuspokus..(med lidt URL gynmastik ) ..:
http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1976/Standard_Motorcykler/Honda__CB_550_F.pdf

/eeirk

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 21:36