Forsikring ved banekørsel?
Fra : Henrik Mønster

Dato : 21-03-06 09:35

Hejsa

Er der nogen der ved hvilket selskab, hvis noget, der vil lave en
ulykkesforsikring der dækker ved banekørsel?

Jeg tænker ikke på licenskørsel - bare banekørsel i gadeklassen.

M.v.h. Henrik

Fra : MKS - 74

Dato : 21-03-06 09:42

On Tue, 21 Mar 2006 09:34:39 +0100, "Henrik Mønster"
<nina.henrik@mobilixnet.dk> wrote:

>Jeg tænker ikke på licenskørsel - bare banekørsel i gadeklassen.

Alm. Brand ville gerne for ca. 2 år siden (efter at hun havde spurgt
hovedkontoret), men det var til dobbelt præmie af normalt og
forudsætningen var at det ikke var konkurrencesport med samlet start,
hvilket i og for sig er rimeligt nok og som licenskører er man jo
forsikret under DMU og kan tegne tillægsforsikring.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Hekto

Dato : 21-03-06 09:50

Henrik Mønster has brought this to us :
> Jeg tænker ikke på licenskørsel - bare banekørsel i gadeklassen.

TopD har ihvertfald en. Du skal nok tegne en med udvidet dækning (kan
stærkt anbefales! $$$).

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650