JUHUUUUUUUUUUU :-)
Fra : tb

Dato : 18-03-06 15:34

Så kom jeg ud at rulle.

Først en lille trilletur på 30km (ny motor, så jeg skulle lige se om den
var ok, og om den sad fast)
Så en tur til Århus.

Ialt 120km blev det til. NAMS det var rart. Den har stået i garagen 3 år.
fik plader i efteråret (med den gamle elendige motor på), men det blev ikke
rigtigt til noget, så det er første rigtige tur.

Og nøj hvor var det rart, og nøj hvor kørte den godt. Faktisk har jeg
aldrig prøvet en cbr1k der kørte bedre end min. Ingen lyde eller noget hvis
den trak helt fra bunden.

Meen der er lige en ting jeg skal spørge jer om:
Den ville ikke starte her idag. Kom lidt i et halvt sek. af gangen og så
lang tid uden res og så et halvt sek. efter 2 min sprang trommehinder
(næsten) for der kom et brag uden lige. Nå. ud med tændrørerne (der er
nye). Sjaskvåde og sorte. trykluft og stålbørste og i igen. Så startede
den. Det samme oplevede jeg for en uge siden hvor jeg også lige skulle se
om den kunne starte efter vinteren. Er den druknet eller? Ikke lige så
hurtigt at komme til tændrørene på sådan en sag, så den skulle helst ikke
lave nummeret når jeg er udenbys

Fra : Lars Nielsen

Dato : 19-03-06 23:03

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Så kom jeg ud at rulle.

__SNIP__ lidt hyggekørsel...

> [...]
> om den kunne starte efter vinteren. Er den druknet eller? Ikke lige så
> hurtigt at komme til tændrørene på sådan en sag, så den skulle helst ikke

- Kombination af forholdsvis hårdt pumpet motorkonstruktion, ret koldt
vejr, og lidt for dårligt batteri. Min gør nøjagtig det samme hvis jeg
prøver at gå ud nu, og starte den på sit eget batteri ( som ikke er så godt
som nyt ), hvorimod med kabler på, starter den efter 1 sekund...

Lars / Viborg - 1K / SC24 motor + gear, 21 stel + kåbe...