Installation af Comand
Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 05-06-06 08:23

Hej kloge mennesker

Jeg har netop købt mig en Mercedes E220CDI fra 2000 (W210), og vil gerne
have monteret det originale comand i den.

Nu har jeg fundet renoverede enheder i tyskland til ca. 5000 kr. men der er
jo mere i det end det - så vidt jeg har forstået.

Kan jeg selv købe den nye frontplade til midterkonsollen og i så fald hvor -
og dernæst montere tingene,
eller er det smarteste at køre en tur forbi mercedes, og bede dem gøre det?
(jeg tror mest på det sidste desværre).

Anyone?

mvh

Morten

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 05-06-06 14:42

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller er det smarteste at køre en tur forbi mercedes, og bede dem gøre
> det? (jeg tror mest på det sidste desværre).

Jeg ville ikke umiddelbart kaste mig ud i at montere det selv. Har faktisk
aldrig hørt om at det kan eftermonteres - spørg lige MB om det overhovedet
kan lade sig gøre inden du køber ind. Selv om 5000 er billigt i forhold til
"originalprisen" så er det jo heller ikke sjovt at smide dem ud af vinduet

Jeg kunnde forestille mig at den største finte var at få plads til den i
instrumentbordet - altså "bag fronten", samt at få den til at spille sammen
med displayet så du får anvisningerne der (også). Lad os lige høre hvad de
siger.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 06-06-06 21:41

Jeg har nu snakket med min MB mekaniker, OG

TADAAAA... det kan snildt eftermonteres - og 5000 er billigt, så han ville
gerne have navnet på forhandleren, så han kunne købe nogle stykker :)

så jeg har selvfølgelig bestilt, men han får lov til at montere.

/Morten

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 07-06-06 12:20

> [...]
> gerne have navnet på forhandleren, så han kunne købe nogle stykker :)
>
> så jeg har selvfølgelig bestilt, men han får lov til at montere.

Skønt - glad for at jeg tog fejl
Held og lykke med projektet, og lad os lige vide hvordan det går - specielt
om det er så snildt.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 05-07-06 18:41

www.autoimport.dk gør det gladeligt - ca. 2 timer plus dele :)

jeg får regningen i morgen - så må vi se.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 06-07-06 01:40

> www.autoimport.dk gør det gladeligt - ca. 2 timer plus dele :)
>
> jeg får regningen i morgen - så må vi se.

Godt at det lykkedes at finde nogen til at gøre det.
Glæder mig til at høre hvor smertefrit det er gået. Specielt hvor mange
styrebokse de har været nødt til at skifte for at få det til at virke. Jeg
krydser fingre for at det ikke er så slemt

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved