Ny Honda
Fra : Brian

Dato : 16-06-01 22:21

Tjaa sådan næsten da.
Jeg synes lige at folk skulle ha love til at se min bullerbasser før og
efter renovation.
Jeg er sku selv temmelig tilfreds med resultatet. Skriv hvad i synes. Jeg
har desværre ikke skrevet noget om hvor meget der er lavet på den.

Brian W.

--
**** W.A.F ****
- - - - - - - - - - - - -

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-06-01 18:52

"Brian" <brian.W@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er sku selv temmelig tilfreds med resultatet. Skriv hvad i synes. Jeg
> har desværre ikke skrevet noget om hvor meget der er lavet på den.

Øj..... den er blevet pæn !!!!!!!

Øhh..... Hvor kan man se vidunderet ???

Thore

Fra : Thomas

Dato : 17-06-01 19:41

He, ja en skam du ikke har skrevet om hele renoveringen for den er sgu da
godt nok forandret en del., hva'!!!

SmaRTrxxv <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9giqn2$1s3j$1@news.cybercity.dk...