søger en autolaker
Fra : hawk

Dato : 01-06-06 18:57

Måske ikke den rigtige gruppe, men kunne ikke finde en anden

Skulle der være en der har adgang og vil male 2 døre og 2 skærme ?

Steen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-06-06 19:06

Hej!

hawk wrote:

> Måske ikke den rigtige gruppe, men kunne ikke finde en anden

Korrekt. Du kan prøve i dk.marked.privat.bil, men den er jo dybest set heller
ikke beregnet til at efterlyse sort arbejde i...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent Nielsen

Dato : 01-06-06 21:58

> Korrekt. Du kan prøve i dk.marked.privat.bil, men den er jo dybest set
> heller ikke beregnet til at efterlyse sort arbejde i...

Hvor ser du det skal være sort ?

Kent Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 01-06-06 23:39

Kent Nielsen wrote:
> Hvor ser du det skal være sort ?

Her står det i al fald sort på hvidt

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : hawk

Dato : 02-06-06 06:12

jeg forventer ikke det skal være sort

Fra : JimR

Dato : 02-06-06 10:33

Jo det er nødvendigt for at matche resten af bilen (hvis den er sort...

JimR

Fra : hawk

Dato : 02-06-06 16:19

hvis folk ikke har et bud burde du lade være med at svare, for hold da kæft
hvor er de dumme at høre på

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-06-06 16:19

hawk skriver:

> hvis folk ikke har et bud burde du lade være med at svare, for hold da kæft
> hvor er de dumme at høre på

Tjah, som man spørger får man svar.

For det første ville det måske være en god ide at nævne, hvor i landet
delene befinder sig. Hvis jeg kender en lakerer i Skagen og du bor på
Bornholm, så.....

For det andet er der da i telefonbogen nævnt en del autolakerer - da du
nu selv skriver at det ikke skal være sort.

For det tredje, så prøv at lær lidt citatteknik, i stedet for at bare
klaske dit svar ind i toppen.

For det fjerde er du havnet i en kaffeklub på usenet. Her kommer der
diverse kommentarer - ontopic eller ej....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : hawk

Dato : 02-06-06 19:08

jeg har skrevet at det ikke behøver at være sort, og det er aldrig køberen
der gør noget ulovligt, køberen betaler den pris der bliver aftalt om så
modparten betaler skat er køberen uvedkommen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-06-06 19:47

hawk skriver:

> jeg har skrevet at det ikke behøver at være sort, og det er aldrig køberen
> der gør noget ulovligt, køberen betaler den pris der bliver aftalt om så
> modparten betaler skat er køberen uvedkommen

Skat ?

Moms.....

Fra : CBA

Dato : 02-06-06 22:10

> Skat ?
>
> Moms.....

Er der dog for helvede ikke bare én er kan hjælpe manden med at finde en
maler så han kan få malet de døre og skærme.......og så futte over i
dk.alt.for.meget.fritid......og diskutere citat-teknik og sort
arbejde.........

Nå godt ord igen........

Hvor befinder delene sig?
Hvad farve skal de males i?
Spartler og sliber du selv?
Hvad forveter du selv at skulle af med i kroner og ører?

Mvh

Claus

Fra : hawk

Dato : 03-06-06 06:04

dørene er i kbh
de skal være sølvfarvet
de er helt nye, så der skal vel ikke spartles ret meget, jeg vil meget gerne
deltage selv i arbejdet
jeg regner med at det kan gøres for omkring 2000.00

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-06-06 06:49

hawk skriver:

> [...]
> deltage selv i arbejdet
> jeg regner med at det kan gøres for omkring 2000.00

Det var noget helt andet, nu er du ved at kunne hjælpes.
Kig så lige her:

http://home6.inet.tele.dk/moppe/news.html