Hvilket emne har egentligt skabt den længs~
Fra : MK

Dato : 27-05-06 16:23

Kan man se det på en måde? - hvilken tråd,
der skabte det største antal postings?

Fra : K.T.

Dato : 27-05-06 16:31

Hvis du har adgang til en base med hele historikken kan du jo bare lave en
optælling.
Jeg ved bare ikke hvor man får en sådan adgang.

Knud

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-05-06 17:45

"K.T." skriver:

> Hvis du har adgang til en base med hele historikken kan du jo bare lave en
> optælling.
> Jeg ved bare ikke hvor man får en sådan adgang.

Google groups...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : K.T.

Dato : 27-05-06 18:41

> "K.T." skriver:

> Google groups...

På trods af at Goggle har meget er der selv her en bagkant, så du kan ikke
gennemtrævle alt.

Knud

Fra : MK

Dato : 27-05-06 18:42

"K.T." <k.t.slet@tesprivat.dk> skrev i en meddelelse

> På trods af at Goggle har meget er der selv her en bagkant, så du kan ikke
> gennemtrævle alt.

Ja, jeg gad også godt vide, hvorledes Goggle skulle
kunne bruges til det ?

Fra : Leonard

Dato : 27-05-06 19:03

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>Ja, jeg gad også godt vide, hvorledes Goggle skulle
>kunne bruges til det ?

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.bil?start=52160hl=dabefore

Her kan jeg se det første indlæg i gruppen, dateret d. 22. sep 1997
med titlen: Velkommen til dk.fritid.bil

Så mon ikke de fleste indlæg derfra og til nu er der, det er ligenu
opgjort til 52170 emner, men vokser selvfølgelig hvergang nogen
skriver et nyt.
Og udfor hvert emne står hvormange indlæg tråden har, så det er bare
at gå igang med at bladre

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-05-06 23:24

Leonard skrev:
> [...]
> skriver et nyt.
> Og udfor hvert emne står hvormange indlæg tråden har, så det er bare

Kommer nogen i nærheden af de 22.000+ indlæg tråden "De danske
sommerpiger" havde sidst jeg kiggede efter, vil jeg da godt høre om det.

(Tråden lever endnu.)

--
MVH Finn Opel Ascona 1,6S '86 (6340)
I dag har jeg kørt over 12 fortovskanter, været i grøften 3 gange,

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-05-06 03:06

It happens that Finn Guldmann formulated :
> (Tråden lever endnu.)

Den har vist oplevet flere omgange genoplivning så det er jo lidt snyd
;)

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : MK

Dato : 28-05-06 06:16

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Den har vist oplevet flere omgange genoplivning så det er jo lidt snyd

Det er selvfølgelig i denne gruppe

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-06-06 00:02

Henrik Stidsen skrev:
> Den har vist oplevet flere omgange genoplivning så det er jo lidt snyd ;)

Snyd? At skrive videre på tråden?

Ok, det specielle ved den tråder jo nok at der ikke findes ret mange
emner der ikke har været skrevet om i den.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-06 00:24

Finn Guldmann used his keyboard to write :

> Snyd? At skrive videre på tråden?

Snyd fordi den svjv ikke hænger sammen, den har vist været genstartet
et par gange - og så er det altså også lidt snyd at "arkivere" en tråd
og så bare finde den frem igen og fortsætte efter flere måneders pause
;)

"I´m sorry for whatever I´m going to do and I swear I didn´t do any of
that stuff I did." - Rufus Riley, The Minority Report

Fra : MK

Dato : 03-06-06 06:23

> Snyd fordi den svjv ikke hænger sammen, den har vist været genstartet et
> par gange - og så er det altså også lidt snyd at "arkivere" en tråd og så
> bare finde den frem igen og fortsætte efter flere måneders pause

Detbragte os så ikke mærmere på løsningen - hvorledes man
finder den længste tråd i denne gruppe. Kigger man på
www.usenet.dk stopper alt statistik for mange år siden...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-06 12:17

MK laid this down on his screen :
> Detbragte os så ikke mærmere på løsningen - hvorledes man
> finder den længste tråd i denne gruppe.

Nej det var sådan set heller ikke meningen...

"The reason there are two senators for each state is so that one can be
the designated driver." - Jay Leno

Fra : MK

Dato : 03-06-06 13:06

> Nej det var sådan set heller ikke meningen...

Jow - med tråden !

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-06 14:31

MK laid this down on his screen :

> Jow - med tråden !

Velkommen til Usenet - tråde skifter emne, undertråde handler ikke
altid om det samme. Det kan godt være du startede tråden men du ejer
den ikke ;)

"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball

Fra : MK

Dato : 03-06-06 14:41

> Velkommen til Usenet - tråde skifter emne, undertråde handler ikke altid
> om det samme. Det kan godt være du startede tråden men du ejer den ikke ;)

Så har man sgu set det med - gosh

Jeg har været i denne gruppe ret lang tid...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-06 15:18

MK wrote :

> Så har man sgu set det med - gosh
> Jeg har været i denne gruppe ret lang tid...

Men tilsyneladende har du ikke opdaget en ellers så grundlæggende ting
:)

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-06-06 15:49

Henrik Stidsen skrev:
> Snyd fordi den svjv ikke hænger sammen, den har vist været genstartet et
> par gange - og så er det altså også lidt snyd at "arkivere" en tråd og
> så bare finde den frem igen og fortsætte efter flere måneders pause ;)

Hvis du mener at tråden har været brudt, så der er flere tråde med samme
navn, så er det ikke rigtig.

Der har tidsmæssig været huller. Men følger du "trådningen" tilbage
hænger det sammen.

--
MVH Finn
...der har fået arbejde. Kan nu ses i en Volvo FH12 "handicapbil" rundt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-06 16:39

on 03-06-2006, Finn Guldmann supposed :

> [...]
> navn, så er det ikke rigtig.

> Der har tidsmæssig været huller. Men følger du "trådningen" tilbage hænger

Hmmm, er du sikker ?

Ja, kig selv efter

Gider jeg ikke, end of story ;)

(ja, jeg taler med mig selv ;) )

"I read biographies of the greats, and they were so messed up that I
thought I'd better mess myself up. But I couldn't. I'm too small." -
Winona Ryder

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-06-06 20:46

Henrik Stidsen skrev:
> Hmmm, er du sikker ?
> Ja, kig selv efter
> Gider jeg ikke, end of story ;)
> (ja, jeg taler med mig selv ;) )

Det skal man også en gang i mellem. Man skal jo snakke med et fornuftigt
menneske.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-06 22:59

Finn Guldmann explained on 03-06-2006 :

> Det skal man også en gang i mellem. Man skal jo snakke med et fornuftigt
> menneske.

Det er jo lige det - man burde have en dk.jeg.snakker.med.mig.selv :)

"Tell them, what youÿre going to tell them Then tell them And then tell
them, what you just told them" - Nancy Graham

Fra : Armand

Dato : 04-06-06 01:23

Finn Guldmann skrev:

> Det skal man også en gang i mellem. Man skal jo snakke med et fornuftigt
> menneske.

Og andre gør det af nød, for at få en mulighed for at få ret en gang
imellem!

--
Armand.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-06-06 19:52

Armand wrote on 04-06-2006 :

> Og andre gør det af nød, for at få en mulighed for at få ret en gang imellem!

Jeg har lidt ondt af dig ;)

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : TDN

Dato : 27-05-06 16:42

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man se det på en måde? - hvilken tråd,
> der skabte det største antal postings?

Det kunne være en af de gamle diskutioner om hvad der er OT her i gruppen,
de plejede at give nogen debat.

Mvh
Thomas

Fra : MK

Dato : 27-05-06 16:44

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne være en af de gamle diskutioner om hvad der er OT her i gruppen,
> de plejede at give nogen debat.

Opdelingen i 2 grupper tror jeg mere på gav den længste tråd.
Nuvel - jeg kan ikke følge den "nye" teknik-gruppe...

Fra : TDN

Dato : 27-05-06 16:52

> "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Opdelingen i 2 grupper tror jeg mere på gav den længste tråd.
> Nuvel - jeg kan ikke følge den "nye" teknik-gruppe...

Det er egentlig længe siden der er nogen der har kommenteret graden af OT i
denne gruppe, den plejer ellers at komme jævnligt...

Du har nok ret i at opdelingstråden var en af de rigtig lange...

Mvh
Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-05-06 17:52

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man se det på en måde? - hvilken tråd,
> der skabte det største antal postings?
Fjernlys på motorvej, Tåbelys, Xenon/HID fortræffelighed, vinterdæks
nødvendighed, øde motorveje i Gyllland er gode emner ;).

Fra : Brian

Dato : 27-05-06 20:05

MK wrote:
> Kan man se det på en måde? - hvilken tråd,
> der skabte det største antal postings?

Indenfor det seneste år, er en søgning på Finn Guldmann guld værd

/Brian

Fra : MK

Dato : 28-05-06 12:14

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man se det på en måde? - hvilken tråd,
> der skabte det største antal postings?

Dét ku' I så ikke finde ud af

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-05-06 12:30

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Dét ku' I så ikke finde ud af
Hva' med at lave noget arb. selv ;)).

Fra : MK

Dato : 28-05-06 12:34

> Hva' med at lave noget arb. selv ;)).

Jeg er ikke IT-nørd og kender ikke mulighederne.
Der er kun kommet een anvisning via Google, og
dén kan næppe anvendes...