lakeringsproblemer
Fra : Hehe

Dato : 27-05-06 16:04

Hej gruppe
Jeg er kommet lidt i tvivl om hvordan blandingsforholdet er for mit
nyindkøbte maling...
Bl.a så står jeg med en bøtte acryl fylder i hånden, skal der kun fortynder
i det, eller skal jeg også komme hærder i?
jeg har fået en målepind med, hvor der står blandingsforholdene til lak og
til base coat, er base coat det fylder, eller er det metallakken?
jeg har nemlig hørt at det ikke er helt ligemeget om der kommer klarlak
ovenpå metallak

men bottomline af det hele er: hvad er blandingsforholdet til hhv:

Klarlak:

Acryl Fylder:

og Metallakken:

og hvis man ikke lige ved det, så er det vigtigste at jeg får at vide, hvad
jeg skal blande i acryl fylderen for at det virker... vil jo ikke hælde
hærder i hvis, det ikke er nødvendigt...!

På forhånd tak