Hvilken bluetooth GPS til MapPoint2006
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 26-05-06 11:52

MapPoint 2006 er kommet - den understøtter sirfIII.

Hvilken GPS receiver (bluetooth) kan anbefales, der fungerer bedst med
Mappoint?

Må gerne være billig, i det mindste under 1.000,-.

Vh, Lars.

Fra : Eliasen

Dato : 26-05-06 13:20

"Lars Bonnesen" <none@none.æøå> wrote in message
> MapPoint 2006 er kommet - den understøtter sirfIII.
>
> Hvilken GPS receiver (bluetooth) kan anbefales, der fungerer bedst med
> Mappoint?
>
> Må gerne være billig, i det mindste under 1.000,-.

Den er såvidt jeg kan få oplyst kun kommet som "North America". Har du
fundet den i en Europe version?

Hos www.danskdatasalg.dk kan du bl.a. finde en Holux 236. God modtager
til fornuftige penge.

FUT: dk.teknik.satellit.navigation

--
Eliasen
www.tomtom-user.dk - Europas største TomTom-forum.

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 13:36

"Lars Bonnesen" <none@none.æøå> wrote in message
> MapPoint 2006 er kommet - den understøtter sirfIII.

Kan kun se US udgaven er kommet.....
Europa udgaven kommer vist ikke før sidst i næste måned.

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 26-05-06 15:23

"Lars Bonnesen" <none@none.æøå> skrev i en meddelelse
> MapPoint 2006 er kommet - den understøtter sirfIII.
>
> Hvilken GPS receiver (bluetooth) kan anbefales, der fungerer bedst med
> Mappoint?
>
> Må gerne være billig, i det mindste under 1.000,-.

Hej

Jeg kører i øjeblikket med en Holux GPSlim 236, og har tidligere også haft
Holux. Kan varmt anbefale den. Lille, problemfri og ekstremt hurtig til at
finde satelitterne, efter min mening. Indeholder desuden sirfIII chipsettet.

Om du kan finde den til under 1.000,- tør jeg så ikke sige. Jeg mener jeg
selv gav ca. 1.400 incl. forsendelse.

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen