Toyota Previa 94 varme problemer
Fra : Rob

Dato : 26-05-06 10:14

Hej

Min kærestes Previa er holdt op med at varme i kabinen, Når jeg kigger på
kølevandstemp er det udemærket, men der vil ingen varme komme ind i kabinen.

Nogen der har ide til hvad der kan være galt?

Hilsen Robert

Fra : Jørgen L.

Dato : 26-05-06 10:23

> [...]
> kabinen.
>
> Nogen der har ide til hvad der kan være galt?

Manglende vand, det var det i alt fald på min gamle carina

Hilsen Jørgen

Fra : Rob

Dato : 26-05-06 14:54

Tak for tippet, det var vand der manglede.....

/Rob