Brummen fra 306 hdi stc. 2001
Fra : Henrik Høy

Dato : 25-05-06 10:49

Hej

Jeg har købt en sådan bil som jeg er meget glad for, på nær et enkelt
problem.

Mange gange når jeg starter bilen, kommer der en kraftig brummen fra
bilen når den har været startet i 15-2o sekunder, og denne lyd forbliver
aktiv resten af kørerturen.

Jeg har konstateret at lyden også er der når de to store blæsere ude ved
køleren ikke kører.

Lyden er mest tydelig hvis man placerer hovedet foran eller nedenfor
hanskerummet.

Lyden kan ikke rigtig høres hvis man kommer over 70 km/t eller skruer
lidt op for musikken.

Forhandleren er lidt usikker på hvad det kan være.

Så hvis der er nogen som har nogle ideer til hvad det kan være, må I
meget gerne sige til

På forhånd tak.

--
-

Henrik Høy

-
Fjern filter hvis du svarer pr mail

Fra : Kent Glerup

Dato : 25-05-06 11:42

On Thu, 25 May 2006 11:49:14 +0200, Henrik Høy <henriknospam@hoey.dk>
wrote:

>Så hvis der er nogen som har nogle ideer til hvad det kan være, må I
>meget gerne sige til

Lidt langt ude bud: Kabineblæseren?!?
Har du prøvet at slukke den, når lyden er der? Eventuelt drejet på
varme/retning?.

/Kent Glerup

Fra : Henrik Høy

Dato : 25-05-06 19:42

In article <2d2b72pc95spnn2k1d8kh1ek4rbtb588tl@4ax.com>,
glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk says...

> Lidt langt ude bud: Kabineblæseren?!?
> Har du prøvet at slukke den, når lyden er der? Eventuelt drejet på
> varme/retning?.
>
> /Kent Glerup

Det er fuldstændig ligegyldigt om ventilation er tændt eller slukket,
ligeledes er det også ligegyldigt om aircon'en er tændt eller ej.

--
-

Henrik Høy

-
Fjern filter hvis du svarer pr mail

Fra : Henrik Høy

Dato : 07-09-06 21:18

Jeg har tidligere haft nedenstående tråd, og problemet ser ud til at
være løst.

Lyden kom fra noget mekanikeren kaldte for filterhuset, efter at dette
er blevet skiftet, har lyden ikke umiddelbart været der.

Venlig hilsen

Henrik Høy