Toyota Yaris
Fra : Dennis

Dato : 24-05-06 10:49

Hej NG.

Jeg har besluttet mig for, at skifte min gamle Astra ud, med en nyere
brugt bil. Og valget er faldet på en Yaris. Jeg har hørt meget godt om
denne bil, men vil da lige tage den op herinde, for at høre, om der er
nogle der har noget at sige om den - kommentar, erfaringer, ris/ros osv.
- inden jeg går ud og køber en.

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-06 12:51

"Dennis" <usenet@mandril.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne bil, men vil da lige tage den op herinde, for at høre, om der er
> nogle der har noget at sige om den - kommentar, erfaringer, ris/ros osv.

Har været yderst tilfreds med min Yaris fra 2003.
Kunne godt nogen gange tænke mig lidt mere motorkraft (1.0), men den kan
såmænd sagtens følge med i bytrafikken samt ramme de 180 km/t på (den tyske)
motorvej, hvis man vil det.
Af sin størrelse at være er den rummelig, folk overraskes altid over hvor
meget der kan proppes ind i den.

Negative ting:
Den har fået en underlig hylen der kommer en gang imellem, men kun når den
kører i tomgang..
Det har selvfølgelig aldrig været der når den har været til eftersyn og
værkstedet har ikke kunnet finde årsagen...

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Anders

Dato : 24-05-06 13:11

> [...]
> Kunne godt nogen gange tænke mig lidt mere motorkraft (1.0), men den kan
> såmænd sagtens følge med i bytrafikken samt ramme de 180 km/t på (den

180 med en 1.0 liters motor ??

> [...]
> Det har selvfølgelig aldrig været der når den har været til eftersyn og
> værkstedet har ikke kunnet finde årsagen...

Skal der ikke også "Stor fejlvisning på speedometer" på her ??

> --
> Martin Højriis Kristensen
> http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Mvh
Anders

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-06 13:13

"Anders" <nejtaktilspam@hotmail.cmo> skrev i en meddelelse
> 180 med en 1.0 liters motor ??

170 uden problemer.. 180 kræver enten et langt ugeneret stræk, eller at det
går ned ad bakke

> Skal der ikke også "Stor fejlvisning på speedometer" på her ??

Det er der ikke andet der tyder på.

Fra : Anders

Dato : 24-05-06 13:40

> 170 uden problemer.. 180 kræver enten et langt ugeneret stræk, eller at
> det går ned ad bakke

Det må siges at være flot.
Den er ellers kun opgivet til 150,
http://www.toyota.dk/Images/yarisny_tcm200-195392.pdf

Da jeg prøvede en tilsvarende på dansk motorvej syntes jeg ikke den virkede
til at ville kunne køre 170.

Men en fiks lille bil er det da.

Fra : Deaster

Dato : 24-05-06 15:20

Martin Højriis Kristensen skrev:

> 170 uden problemer.. 180 kræver enten et langt ugeneret stræk, eller at det
> går ned ad bakke

Det er vist på speedometeret det er målt, mener en 1,0 er opgivet til
ca. 155 km/t.

> Det er der ikke andet der tyder på.

Ovenstående tyder i den grad på det.

Jesper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-06 20:11

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vist på speedometeret det er målt, mener en 1,0 er opgivet til ca.
> 155 km/t.

155 vil formentlig være absolut maks hvis man er mere end 2 i bilen

Speedometret er meget præcist (+/- 2 km) i forhold til vej-side målere, men
jeg har af gode grunde ikke passeret dem med mere end 80-90 km.
Så medmindre afvigelsen er non-lineær har jeg ikke grund til at tro at de
155 km/t er en absolut grænse.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 20:21

> [...]
> men jeg har af gode grunde ikke passeret dem med mere end 80-90 km.
> Så medmindre afvigelsen er non-lineær har jeg ikke grund til at tro at de

Men det ER det når man skal være lidt realistisk
En yaris har et frontareal som en større mellemklassebil og en lille 1.0
motor.....der ER da grænser for trylleriet med sådan en powermotor. De 155
som fabrikken opgiver er temmelig meget rigtige .....selv om vi er i
dk.fritid.bil, hvor performance ofte er langt over gennemsnittet (hmm jeg
skal vel ikke nævne bilmærket) ))

--
Tom

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-07-06 22:22

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev
> Men det ER det når man skal være lidt realistisk
> En yaris har et frontareal som en større mellemklassebil og en lille 1.0
> motor.....der ER da grænser for trylleriet

Ja, specielt når man tænker på at der skal 8 gange så mange hestekræfter til
at fordoble farten.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-05-06 20:24

> Så medmindre afvigelsen er non-lineær har jeg ikke grund til at tro at de
> 155 km/t er en absolut grænse.

Speedometernøjagtighed er netop meget non-lineær, og stiger som regel
temmelig kraftigt i takt med hastigheden.

Andreas M. Hansen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-06 21:38

> Speedometernøjagtighed er netop meget non-lineær, og stiger som regel
> temmelig kraftigt i takt med hastigheden.

Hvorfor?

Fra : BJ

Dato : 24-05-06 21:41

KLIP

> Hvorfor?

Eks. hvis producenten har brugt et urimelig dårlig drejespoleinstrument.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 21:49

> "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Eks. hvis producenten har brugt et urimelig dårlig drejespoleinstrument.

i yaris er det 100% digital med tal i stedet for en viser

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 24-05-06 21:52

KLIP

> i yaris er det 100% digital med tal i stedet for en viser

Så er det en billig føler og elendig kredsløb.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-06 22:09

> Så er det en billig føler og elendig kredsløb.

Men hvorfor er afvigelsen non-lineær?

Fra : BJ

Dato : 24-05-06 22:17

KLIP

> Men hvorfor er afvigelsen non-lineær?

Godt spørgsmål ... det må indlæggeren hellere selv svare på.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-06 22:36

BJ explained on 24-05-2006 :

> Godt spørgsmål ... det må indlæggeren hellere selv svare på.?

Mon ikke det er fordi afvigelsen er identisk i procent hele vejen ?
Ved en afvigelse på 5% er der ved 10km/t en afvigelse på 0,5km/t, ved
110km/t er afvigelsen så 5,5 km/t - den hastighedsmæssige afvigelse er
større men procentvis er den den samme. Det må give en kurve der stiger
non-lineært hvis man ser på hastigheden og ikke den procentvise
afvigelse.

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-06 22:59

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke det er fordi afvigelsen er identisk i procent hele vejen ?

En procentvis afvigelse vil jeg også kalde liniær..
Kun hvis den procentuelle afvigelse ændrer sig med øget fart, så vil der
være tale om en non-lineær afvigelse.

Hvis jeg ser en afvigelse på 2 km/t ved 85 kmt/t, så bør afvigelsen være 4
km/t ved 170 km/t, hvilket ikke forklarer misforholdet mellem det fra
speedometeret observerede og den opgivne maksimalhastighed (= min pointe)

> Det må give en kurve der stiger non-lineært hvis man ser på hastigheden og
> ikke den procentvise afvigelse.

De to kurver vil begge være liniære, hvis der er tale om en procentvis
afvigelse.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-06 23:02

It happens that Martin Højriis Kristensen formulated :

> De to kurver vil begge være liniære, hvis der er tale om en procentvis
> afvigelse.

Du har ret - så har jeg ikke flere gæt på hvorfor den skulle være
non-lineær...

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-05-06 20:02

> 170 uden problemer.. 180 kræver enten et langt ugeneret stræk, eller at
> det går ned ad bakke

170 er også hvad jeg har fået min Yaris svinget op til. Men at den kunne var
ikke ensbetydende med, at den var velegnet til den fart.... over 120-130
larmede den for meget.

Mvh. Lisbeth

Fra : Deaster

Dato : 24-05-06 20:20

Lisbeth Jacobsen skrev:
> [...]
> ikke ensbetydende med, at den var velegnet til den fart.... over 120-130

Bare lige så det er på det rene så er de 170 km/t ifølge speedometeret
og ikke reel hatighed?

Jesper

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-05-06 20:25

> Bare lige så det er på det rene så er de 170 km/t ifølge speedometeret og
> ikke reel hatighed?

jep.... det er ifølge speedometeret! Hvilket vist ingen af os to kan fastslå
hverken eller ikke er det samme som den reelle hastighed *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Deaster

Dato : 25-05-06 20:31

Lisbeth Jacobsen skrev:
> [...]
>
> jep.... det er ifølge speedometeret! Hvilket vist ingen af os to kan fastslå
> hverken eller ikke er det samme som den reelle hastighed *S*

Jo, det burde være nemt at fastlå, jeg har endnu ikke oplevet et
speedometer som pr. fabrik passer. Men det er ret nemt at måle med en GPS.

Jesper

Fra : Armand

Dato : 25-05-06 13:51

Anders skrev:
> "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
>
> 180 med en 1.0 liters motor ??

> Skal der ikke også "Stor fejlvisning på speedometer" på her ??

LOL

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 18:29

> [...]
> Kunne godt nogen gange tænke mig lidt mere motorkraft (1.0), men den kan
> såmænd sagtens følge med i bytrafikken samt ramme de 180 km/t på (den

Vi har også en yaris 1.0 fra 2003 (eller er det 2002). Den kan med 100,1%
garanti ikke komme op på noget der bare ligner 180, hverken med hjemve og
solen i nakken. Den har svært ved at komme op over 150 og larmer som et ondt
dyr bare den skal over 120. Det kan ikke være anderledes med så lille en
benzinmotor.
Ellers er den ret meget ok, den har sådan ca. 0 fejl og virker bare. Jeg kan
vældig godt lide bilen og tager man størrelsen i betragtning så er det en
fin fin bil. Vores har Aircon hvilket også er ok
Men selv om den er 5-6 år yngre end min mondeo, så kan yaris ikke måle sig
med mondeo'en mht. komfort m.m. F.eks gearskiftet i yaris, det virker lidt
klonk-klonk hvor det i mondeo går som i smør.....og sådan kunne man blive
ved.
Men hvis man ikke skal pendle på motorvej så er yaris et fint valg som jeg
ikke tror man fortryder.

--
Tom

Fra : Deaster

Dato : 24-05-06 12:54

Dennis skrev:
> [...]
> denne bil, men vil da lige tage den op herinde, for at høre, om der er
> nogle der har noget at sige om den - kommentar, erfaringer, ris/ros osv.

Det er ikke nogen langturs bil, og er noget plasticagtig, men ellers er
det en ret sjov og sød bil, som er tæt på at være fejlfri.

Jesper

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-05-06 17:41

> Det er ikke nogen langturs bil, og er noget plasticagtig, men ellers er
> det en ret sjov og sød bil, som er tæt på at være fejlfri.

Plasticagtig? Den forstår jeg ikke. Hvor i en Yaris synes du der er mere
plastic end i andre biler?

Mvh. Lisbeth

Fra : Deaster

Dato : 24-05-06 19:03

Lisbeth Jacobsen skrev:
> "Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Plasticagtig? Den forstår jeg ikke. Hvor i en Yaris synes du der er mere
> plastic end i andre biler?
>
> Mvh. Lisbeth

Stort set hele interiøeret er meget plasticagtigt og virker ret billigt.

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 19:11

> Stort set hele interiøeret er meget plasticagtigt og virker ret billigt.

Stort set ALLE de biler man køber i dag har instrumentpanelet lavet i
plastic / pvc eller lign. Ja ikke engang nøddetræet er lavet i træ i de
fleste biler. Jeg synes der skal temmelig god fantasi til IKKE at kunne se
at det er lavet i kunststof på bilerne. Selv den Porsche jeg kørte i havde
hele skidtet lavet i plastic

--
Tom

Fra : Deaster

Dato : 24-05-06 20:17

Tom skrev:
> [...]
> at det er lavet i kunststof på bilerne. Selv den Porsche jeg kørte i havde

Det er jeg udemærket klar over, men der er altså kæmpe forskel på
kvaliteten af plasticen. Og den i Yaris virker meget hård og billig.

Jesper

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-05-06 20:30

> Det er jeg udemærket klar over, men der er altså kæmpe forskel på
> kvaliteten af plasticen. Og den i Yaris virker meget hård og billig.

Det er en subjektiv oplevelse - og den kan ikke bruges til at fastslå
forskel i kvalitet. Slet ikke objektiv forskel i kvalitet.

Du og jeg kan ikke konstatere med vores sanser, om den ene bils plastic er
billigere/dyrere eller bedre/dårligere end den anden.

Jeg har p.t. en bil, der koster 100.000 kr mere end min foregående Yaris.
Jeg kan ikke konstatere nogen som helst forskel i hverken plasticmængde
eller -kvalitet.

Jeg påstår ikke dermed, at der ikke er forskel - men jeg vil vove den
påstand, at hverken du eller jeg kan vurdere plastickvalitet ved at se og
røre.

Mvh. Lisbeth

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-05-06 19:55

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Stort set hele interiøeret er meget plasticagtigt og virker ret billigt.

Interiøret i biler ER sgisme da i overvejende grad plastic *S*
Jeg ser i hvert fald ikke mindre plastic i de biler jeg ellers kører i.

Mvh. Lisbeth

Fra : Deaster

Dato : 24-05-06 20:18

Lisbeth Jacobsen skrev:
> [...]
>
> Interiøret i biler ER sgisme da i overvejende grad plastic *S*
> Jeg ser i hvert fald ikke mindre plastic i de biler jeg ellers kører i.

Se mit svar til Tom.

Jesper

Fra : Brian

Dato : 24-05-06 20:21

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Interiøret i biler ER sgisme da i overvejende grad plastic *S*
> Jeg ser i hvert fald ikke mindre plastic i de biler jeg ellers kører
> i.

Men der er forskel på plast - det kan være blødt eller hårdt, lyde hult
eller
solidt når man banker på det. For nogen mennesker er det ekstremt vigtigt,
at
det føles rart at kærtegne den bløde plastfinish i kabinen

/Brian

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-05-06 20:35

> Men der er forskel på plast - det kan være blødt eller hårdt, lyde hult
> eller solidt når man banker på det. For nogen mennesker er det ekstremt
> vigtigt, at det føles rart at kærtegne den bløde plastfinish i kabinen

Bestemt! Men det har intet med pris og kvalitet at gøre!

Jeg mangler endnu at støde på en bil, hvis plastic-interiør er meget
anderledes at kærtegne end en helt almindelig, billig gulvspand. *G*

Mvh. Lisbeth

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-05-06 06:34

Lisbeth Jacobsen skriver:

> Jeg mangler endnu at støde på en bil, hvis plastic-interiør er meget
> anderledes at kærtegne end en helt almindelig, billig gulvspand. *G*

Mærk på en Golf...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory:http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-05-06 10:01

> Mærk på en Golf...

Gør jeg relativt tit.

Og jeg beklager, men jeg oplever det ikke som noget, der er positivt
forskelligt fra plastic i andre biler. Der er forskel på strukturen i
plastic-marterialet, men det siger mig intet om kvaliteten.

I min Yaris var der "ru" plasticflader og glatte. De føles naturligvis meget
forskelligt! Og den ene var rarere at røre ved end den anden. Men kan man
tale om, om den ene plastictype er bedre kvalitet end den anden på grund af
følbar strukturforskel? Det mener jeg ikke man kan.

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-05-06 10:08

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:447572ba$0$12399$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Og jeg beklager, men jeg oplever det ikke som noget, der er positivt
> forskelligt fra plastic i andre biler. Der er forskel på strukturen i
> plastic-marterialet, men det siger mig intet om kvaliteten.

Fx e handskerummet (det nederste) i min sprøjtestøbt i et stykke plast.
Da det er svært at sprøjtestøbe så store emner, så har den vredet sig en
smule.
Det ser altså noget mere plasticagtigt ud, end et handskerum der er samlet
af flere plast-emner.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-05-06 10:13

> Det ser altså noget mere plasticagtigt ud, end et handskerum der er samlet
> af flere plast-emner.

Hvis det ER plastic, så foretrækker jeg, at det ligner plastic. Så det gør
ikke mig noget, at det ser "plasticagtigt" ud, når det ER plastic.

Uanset det er lavet af plastic eller metal eller andet foretrækker jeg dog,
at det ser ordentligt ud! Men en ting er plastic'ens kvalitet - noget andet
er, hvordan det er forarbejdet og hvordan delene er samlet.

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-05-06 10:28

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:44757505$0$8100$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hvis det ER plastic, så foretrækker jeg, at det ligner plastic. Så det gør
> ikke mig noget, at det ser "plasticagtigt" ud, når det ER plastic.

Plastic kan være lavet pænt eller plasticagtigt.. Der er ingen grund til at
man kan se artefakterne fra støbningen i det færdige produkt...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-05-06 17:10

Lisbeth Jacobsen skriver:

> Gør jeg relativt tit.

Det kan jeg godt forstå, det er en lækker fornemmelse

> Og jeg beklager, men jeg oplever det ikke som noget, der er positivt
> forskelligt fra plastic i andre biler.

Dejligt for dig, at du syntes det, For så er der ikke det at tage hensyn
til, når man køber bil !

Fra : Deaster

Dato : 25-05-06 20:32

Lisbeth Jacobsen skrev:
> [...]
>
> Jeg mangler endnu at støde på en bil, hvis plastic-interiør er meget
> anderledes at kærtegne end en helt almindelig, billig gulvspand. *G*

Ok, det var en skam, for eks. VW, Audi, BMW, Mercedes, og lign. har
plastic der er klasser bedre/føles bedre end den i ekss Yarissen.

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 20:38

> [...]
> at
> det føles rart at kærtegne den bløde plastfinish i kabinen

Plastic' i Yaris er meget blødt og det hverken knirker eller støjer. Men jeg
vil medgive at ved f.eks afslutninger i den nederste del, der kan være end
del skarpe kanter med "grater" så den sidste afpusning kunne være bedre.
Farverne er holdt temmelig lyse hvilket kan påvirke synsindtrykket.

--
Tom

Fra : Deaster

Dato : 25-05-06 20:33

Tom skrev:
> "Brian" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse

> Plastic' i Yaris er meget blødt og det hverken knirker eller støjer.

Mener du det seriøst, jeg synes at plasticen er rigtig hård i Yarisen?

Jesper

Fra : alten

Dato : 24-05-06 13:40

Jeg har haft en Yaris 1,0 fra 1999 i 2,5 år. Jeg købte den da den var 4 år
gammel.

Der har været følgende galt med den:
- Udtørret tætning under forruden, hvilket forsagede vand på gulvet foran
førersædet.
- Utæt flydende pakning, så der lækkede olie ud (ikke ret meget). Omfattende
reparation, da næsten hele motoren skal skilles ad for at komme ind til
pakningen.
- Radioen skiftet
- Gummilisterne ved sideruderne ved forsæderne rykkede sig, så der kom
vindstøj.
- Benzinmåler sad skævt, så den viste forkert.

Irreterende:
- Der ikke er lys i bagagerummet.
- Forsædet knirkede
- Støjende ved motorvejskørsel
- Lidt billig plastikagtig

Godt:
Man sidder godt og højt
Den kører langt på literen (hvis man kører ordenligt)
Praktisk og rummelig
Nem at køre
Kort og præcist gearskifte
Super kundeservice hos Toyota

FDM brugtbilstest:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/B5EE18CC-CD8B-4FB1-8B28-D214FE9B4EAF/0/8285.pdf

mvh,
Henrik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-06 14:03

"alten" <antispam@edew.dk> skrev i en meddelelse
> - Benzinmåler sad skævt, så den viste forkert.

Min måler er heller ikke helt til at blive klog på...

> - Der ikke er lys i bagagerummet.

Det er fikset i 2003-modellen

> - Lidt billig plastikagtig

Det er den stadig

> Kort og præcist gearskifte

Ja, jeg kørte en HiAce en uges tid fordi Yaris'en skulle have skiftet dør
efter at nogen var bakket ind i den..
Yaris'ens gearskifte virker nærmest digitalt i sammenligning.

> Super kundeservice hos Toyota

Jep

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-05-06 17:44

> [...]

> vil da lige tage den op herinde, for at høre, om der er nogle der har
> noget at sige om den - kommentar, erfaringer, ris/ros osv. - inden jeg går

Jeg har kun gode erfaringer med Yaris (havde en i seks år) og med Toyotas
værksted. Kan sagtens finde på at købe sådan en igen. Af biler i den
størrelse synes jeg ikke nogen andre kan måle sig med Yaris.

Mvh. Lisbeth

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-06 17:56

Dennis has brought this to us :
> [...]
> noget at sige om den - kommentar, erfaringer, ris/ros osv. - inden jeg går ud

Der er utroligt dårligt udsyn fra den, specielt bagud.

"Tell them, what you’re going to tell them Then tell them And then tell
them, what you just told them" - Nancy Graham

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 18:32

> Dennis has brought this to us :
>
> Der er utroligt dårligt udsyn fra den, specielt bagud.

Nej...KUN bagud. Fra siderne og forud er udsynet ok
(såfremt man er over 150 cm i højden

--
Tom

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-06 20:01

Tom explained on 24-05-2006 :

> Nej...KUN bagud. Fra siderne og forud er udsynet ok
> (såfremt man er over 150 cm i højden

Jeg må nu nok sige at jeg også var ret utilfreds med sidespejlene (ok,
de peger også bagud) og så var det umuligt at se snuden fra føresædet
hvilket irriterede mig en del selvom snuden ikke er ret stor på en
Yaris. Og ja, jeg er over 150cm høj...

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Dennis

Dato : 25-05-06 10:03

Tusind tak for alle de gode svar!
Det var rart lige, at høre jeres meninger - og linket til FDM's test var
også rart at læse igennem.

Jeg er ikke blevet skræmt, også selv om der har været lidt debat om
bl.a. plastikken - men det kan jeg leve med (det er jo trods alt en
billig bil).
Så nu går jagten på at finde en Yaris til en god pris!

/Dennis