Lexus GS 3.0 fra 1993.
Fra : T.

Dato : 23-05-06 13:36

Hej allesammen.

Nogen af jer der kender noget til en Lexus GS 3.0 ( GS 300 ? ) fra 1993 og
frem ?
Lidt motor data eller kørselsoplevelser eller bare gode / dårlige
erfaringer. ?

Underskrevet , måske en kommende Lexus Fan :))

Fra : Thomas Krath

Dato : 23-05-06 14:18

> Nogen af jer der kender noget til en Lexus GS 3.0 ( GS 300 ? ) fra 1993
> og frem ?
> Lidt motor data eller kørselsoplevelser eller bare gode / dårlige
> erfaringer. ?

Da jeg gik på handelsskole var der en i min klassen vis forældre havde en.
De havde ingen problemer med den, og den var vild luksuriøs at køre i!

Mvh/Thomas

Fra : T.

Dato : 24-05-06 00:29

Nogen der så har erfaringer med gamle Lexus ?
Er de værd at købe ..
Burde jo være rigtig gode , Toyota kvalitet ??

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-05-06 06:39

> Nogen der så har erfaringer med gamle Lexus ?
> Er de værd at købe ..
> Burde jo være rigtig gode , Toyota kvalitet ??

Er der ingen rust, så har de ry for at være rigtigt gode brugtvognkøb.

Jeg har blandt andet læst en brugtvognanmeldelse, der roste bilen til
skyerne.

Vær dog meget opmærksom på, at automatgearet eller andre ting er i orden -
det er formentlig ikke billigt at få skiftet.

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06

Fra : T.

Dato : 24-05-06 09:08

> Jeg har blandt andet læst en brugtvognanmeldelse, der roste bilen til
> skyerne.
>
> /Jan W Nielsen
> Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06

Hej Jan.

Var det mon muligt at se , låne ,scanne ,få mailet , købe , få fat i sådan
en anmeldelse ?
Måske nogen der har et link ?
Be Be :))

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 24-05-06 09:37

føj en fin bil... jeg lufter dagligt hunden og går forbi en "V6 - Turbo",
men puha en pris...

-Leon

Fra : T.

Dato : 24-05-06 12:18

"Leon Hulstroem" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse

> føj en fin bil... jeg lufter dagligt hunden og går forbi en "V6 - Turbo",
> men puha en pris...
>
> -Leon

He he Leon , den jeg har kig på er fra 1993 :)) En lidt anden pris
(heldigvis ).
Men stadig 200.000kr for en bil der er 13 år gammel er sku`hampert !

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-05-06 16:50

> føj en fin bil... jeg lufter dagligt hunden og går forbi en "V6 - Turbo",
> men puha en pris...

Tak..

Ja, en V6 Turbo - gerne en OPC - ville være sagen.

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-05-06 16:51

> Var det mon muligt at se , låne ,scanne ,få mailet , købe , få fat i sådan
> en anmeldelse ?

Hvis jeg havde den, eller kunne huske, hvor den var, ville jeg meget gerne
give dig den.

Jeg husker det desværre ikke.

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06

Fra : T.

Dato : 24-05-06 18:00

> Hvis jeg havde den, eller kunne huske, hvor den var, ville jeg meget gerne
> [...]

Helt ok , Jan :))