pladedele til toyota
Fra : Gert

Dato : 23-05-06 06:05

Halløjsa i gruppen.

jeg har erhvervet mig en lille toyota Corolla 1,3 (EE80) 68/87 til kæresten
en nysselig lille bil, uden den vilde rust.
faktisk har den kun omkring bagskærmene.
men opdagede en kedelig ting da jeg pillede inderskærmene ud!
nemli at rør til benzinpåfyldning, ånderør osv. der går til tanken er rustet
op

hvor (ud over hos toyota) finder man sådan noget online til en fornuftig
pris?
og i det heletaget pladele til sådan en fætter ?

Mvh
Gert

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-06 07:24

"Gert" <Gert@lynghoy.dkkk> skrev i en meddelelse

> hvor (ud over hos toyota) finder man sådan noget online til en fornuftig
> pris?
> og i det heletaget pladele til sådan en fætter ?

Onkel Høyer?.

Fra : Kai

Dato : 23-05-06 08:42

Høyer Autodele er vist nok blevet opkøbt af T. Hansen (hvor jeg godt
nok ikke sætter mine ben mere)
Ellers fører Mekonomen næsten alt i uoriginale dele til de fleste
biler, og deres kvalitet er i top.
Jeg har selv købt tankrør til min Carina ll hos dem.

Mvh. Kai

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-06 08:58

"Kai" <kai.i@privat.dk> skrev i en meddelelse

Høyer Autodele er vist nok blevet opkøbt af T. Hansen (hvor jeg godt
nok ikke sætter mine ben mere)

Hvis ejerforholdet ikke ændre på vareudvalget etc., er jeg "græsk-katolsk"
;).

Fra : vvv

Dato : 23-05-06 18:40

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Kai" <kai.i@privat.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Hvis ejerforholdet ikke ændre på vareudvalget etc., er jeg "græsk-katolsk"
> ;).
Jamen det gør det, hold dig fra Høyer.

Brug Mekonomen eler FTZ de kan formodentlig klare det til en rimelig pris.
Der er kvaliteten i orden, om du render ikke panden mod en mur hvis du får
problemer og skal reklamere.

vv

Fra : Christopher Stein

Dato : 23-05-06 08:52

Gert skrev:
> [...]
> pris?
> og i det heletaget pladele til sådan en fætter ?

Pladedele ER faktisk ikke så dyre hos toyota.. (arbejdede ude på
reservervedelslageret i middelfart i mine "unge dage" som afløser)

Husk at tjekke tårnlejer på den også, da de plejer at være helt væk på
sådan een... :)