Golf ll
Fra : Bøv

Dato : 21-05-06 22:01

Hej

Har netop erhvervet mig en ældre Golf II
Hvordan ser jeg hvor stor modellen er?...jeg tænker på 1,3-1,6-1,8 ...
Sælger oplyste at det var en 1,8 GT, men ser står intet på reg attesten.
Hvad med stelnr. og /eller motor nr.???

Mvh.Jan

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-05-06 22:08

"Bøv" <duerikke@sletikke.dk> writes:

> [...]
> Hvordan ser jeg hvor stor modellen er?...jeg tænker på 1,3-1,6-1,8 ...
> Sælger oplyste at det var en 1,8 GT, men ser står intet på reg attesten.

http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp

har stelnummer og typegodkendelse. Ved ikke rigtig med
motornummer/type.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 21-05-06 22:10

Bøv wrote:
> [...]
> Hvordan ser jeg hvor stor modellen er?...jeg tænker på 1,3-1,6-1,8 ...
> Sælger oplyste at det var en 1,8 GT, men ser står intet på reg attesten.

Hvis ikke det er rustet væk så står der en motorkode mellem cyl. 3 og 4
på motorblokken (under topstykket). Med denne i hånden kan du slå op på
http://www.doppelwobber.de/ for at se om det passer med hvad det burde
være....

Der står også (måske) et klistermærke i bagagerummet hvor der står bla.
motorkode (som den er født med) samt farvekode og lign. Men dette er
naturligvis ingen garanti hvis der er skiftet motor.

Alternativ så kan du jo prøve at tage et billede af motoren og smide
online, så er der nok nogen der kan genkende motoren... hvis ikke her,
så næsten helt sikkert på golf2.dk

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-06 22:32

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.too.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Smut en tur forbi din lokale VW forhandler og snak med en mekaniker og giv
ham stel nr så kan han give dig motor nr lak nr og alle andre oplysninger i
løbet af 5 min

Fra : Bøv

Dato : 23-05-06 19:38

"anders" <xxx> wrote in message

> [...]
> ham stel nr så kan han give dig motor nr lak nr og alle andre oplysninger
Tak til alle for den gode og hurtige hjælp.

Jan