Nedtur!
Fra : Martin Bak

Dato : 20-05-06 18:50

Han havde regnet med at skulle stille op til rallymesterskab i sin nye M3.
Men den mangler en del der er i restordre, så han har måtte låne en Starlet
til løbet

http://www.bornholm.nu/?Id=6797

--
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 19:26

> Han havde regnet med at skulle stille op til rallymesterskab i sin nye M3.
> Men den mangler en del der er i restordre, så han har måtte låne en
> Starlet til løbet
>
> http://www.bornholm.nu/?Id=6797

Okay, så er der åbenbart et voldsomt afstræk på reservedele til BMW )

--
Tom

Fra : Klaus G.

Dato : 20-05-06 21:53

> Han havde regnet med at skulle stille op til rallymesterskab i sin nye M3.
> Men den mangler en del der er i restordre, så han har måtte låne en
Starlet
> til løbet

Hvad dims er det så du mangler? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 20-05-06 21:54

> Hvad dims er det så du mangler? :)

Læste så "man", i stedet for "han"...doh!

Fra : Martin Bak

Dato : 20-05-06 22:09

> Læste så "man", i stedet for "han"...doh!

Ja, det er beklageligvis ikke min bimmer og heller ikke mig der skal køre
rallyet. Men på den anden side, jeg har kørt mine 2000 km i Starlet. Det var
nok.

Martin