Dagens nyheder :-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-05-06 07:57

http://ekstrabladet.dk/112/article197876.ece
29 årig mand for konfiskeret sin 5. bil efter spritkørsel, hvad skal man
gøre ved sådan en fyr ?

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article197705.ece
20 årig tysk kvinde efterlader veninde som depositum for benzinregning og
"glemmer" at indfri hende.
Gad vide hvor mange liter man kan få for en gammel kone og 2 børn

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-05-06 08:01

Per Beer Hansen skrev:

> Gad vide hvor mange liter man kan få for en gammel kone og 2 børn

Noen bidler?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-05-06 08:06

Hans Paulin (6310) wrote:

> Noen bidler?

Nej nej, så kommer jeg aldrig af med dem

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 18-05-06 09:16

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> [...]
> og "glemmer" at indfri hende.
> Gad vide hvor mange liter man kan få for en gammel kone og 2 børn

Miksede følelser: Svigermor kører ud over en skrænt i din nye bil!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-05-06 09:24

Broegger wrote:

> Miksede følelser: Svigermor kører ud over en skrænt i din nye bil!

Svigermor ?
Sådan en har jeg sq ik'

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 18-05-06 10:41

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:eaWag.34
$cw7.16@news.get2net.dk:

> Svigermor ?
> Sådan en har jeg sq ik'

You lucky bastard!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Armand

Dato : 18-05-06 17:47

Broegger skrev:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:eaWag.34
> $cw7.16@news.get2net.dk:

> You lucky bastard!

Guds straf til bigamister: Flere svigermødre

--
Armand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-05-06 18:10

Armand skrev:

> Guds straf til bigamister: Flere svigermødre

Ambivalens:

Svigermor kører ud over Møns Klint i en ølbil!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Peter Weis

Dato : 18-05-06 18:11

Per Beer Hansen wrote:

> Svigermor ?
> Sådan en har jeg sq ik'

Selvfølgeligt ikke, hun kørte jo ud over skrænten.

mvh
peter

Fra : Armand

Dato : 19-05-06 00:07

Peter Weis skrev:

> Selvfølgeligt ikke, hun kørte jo ud over skrænten.

Nej, hun spiste blot svampesuppen

--
Armand.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-05-06 09:55

Per Beer Hansen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article197876.ece
> 29 årig mand for konfiskeret sin 5. bil efter spritkørsel, hvad skal man
> gøre ved sådan en fyr ?

Jeg læser det som 5. gang han får konfiskeret sin bil, altså den
samme bil 5 gang.
Så er man jo lige vidt.
Fodlænke, længde 20 mm.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-05-06 10:00

Christian B. Andresen wrote:

> Jeg læser det som 5. gang han får konfiskeret sin bil, altså den
> samme bil 5 gang.

Når først bilen er blevet konfiskeret, så får han den vel ikke tilbage igen,
eller hvad ?
Ellers giver det da ingen mening at konfiskere den.

> Så er man jo lige vidt.
> Fodlænke, længde 20 mm.

Ja og så ned i et meeeget dybt hul

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Troels - around 9000

Dato : 18-05-06 12:59

> http://ekstrabladet.dk/112/article197876.ece
> 29 årig mand for konfiskeret sin 5. bil efter spritkørsel, hvad skal man
> gøre ved sådan en fyr ?

Skyd idioten. Sprut og biler hører ikke sammen. Jeg kan blive SÅ arrig over
at se en sætte sig ind bag rattet, starte bilen, og så lige knappe en øl op
inden han kører. Det er 2 gange resulteret i at jeg flåede døren op, og
stoppede bilen, og rev nøglen ud.

Dagen efter takker de sædvanligvis en.

// Troels