airbag / zafira
Fra : mkcpanda

Dato : 16-05-06 20:31

airbaglampen lyser konstant i min zafira99 - skal den virkelig på værksted
for det??

mogens

Fra : Kent Glerup

Dato : 16-05-06 20:58

On Tue, 16 May 2006 21:31:26 +0200, "mkcpanda"
<momy6465@post1.tele.dk> wrote:

>airbaglampen lyser konstant i min zafira99 - skal den virkelig på værksted
>for det??

Det er jo helt op til dig!

Hvis du kan undvære airbag-systemet, er der jo ingen grund til at gøre
noget ved det

/Kent Glerup

Fra : mkcpanda

Dato : 21-05-06 14:07

smartass....
er der virkelig ikke nogen der er klogere end Kent Glerup....
Hvis der sidder nogle seriøse personer der kender lidt til fejlsøgning på
omtalte problem - hvad kan dette så skyldes - nogle mener løse/dårlige
forbindelser - men hvòr - evt.

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:8kbk62d0hc45h3sk0fbd9n05m5bp63rlb2@4ax.com...

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 21-05-06 16:33

"mkcpanda" <momy6465@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der sidder nogle seriøse personer der kender lidt til fejlsøgning på
> omtalte problem - hvad kan dette så skyldes - nogle mener løse/dårlige

Jeg kender ikke din bil, men der er sikkert flere airbags, så du må få en
fejludlæsning, den kan fortælle hvor det er galt.

/Carsten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-05-06 19:03

mkcpanda skriver:

> smartass....

Som man spørger får man svar !

> er der virkelig ikke nogen der er klogere end Kent Glerup....

Kent er såmænd meget klog. Han svarer præcist på det du spørger om.

> Hvis der sidder nogle seriøse personer der kender lidt til fejlsøgning på
> omtalte problem - hvad kan dette så skyldes - nogle mener løse/dårlige
> forbindelser - men hvòr - evt.

Under sæderne - men du kunne jo også have spurgt efter fejlmulighederne.
Det kan anbefales at du får udlæst fejlkoder af din styring.....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen: