Nissan Almera 2.2
Fra : Mrdkleo

Dato : 16-05-06 10:18

Hej

Er der nogen der kender ovenstående model fra 2000. Den har air condition
som ikke virker. Kompressor kopler vist ikke ind. Måske elektrisk fejl......
Lampe lyser godt nok når du trykker på knappen, det er også det eneste der
sker....... En lkollega fortalte at der skal ske en elektrisk tilkobling af
kompressor når knappen trykkes ind. Det gør der bare ikke..... Nogen gode
råd

Tudehornet virker heller ikke trods det at jeg har skiftet det..... Tror der
sidder et relæ et eller andet sted som styrer hornet med plus 12 volt. Det
bør der gøre da knappen til at aktivere hornet ligges til stel ved
aktivering..... Man har bare ikke været så gode til at skilte med hvad der
bliver brugt til hvad alle steder ud over sikringerne

Kender du et sted hvor jeg kan få fat i (købe) diagram over ovenstående bil
Leo

Du kan ikke svare på denne mail, men svare i nyhedsgruppen. For at undgå
spam...

M.V.H.

Leo Sørensen

Fra : Christopher Stein

Dato : 16-05-06 11:02

Mrdkleo skrev:
> [...]
> Leo
>
> Du kan ikke svare på denne mail, men svare i nyhedsgruppen. For at undgå

haynes manual / thansen?

Fra : jan nissen

Dato : 16-05-06 15:38

On Tue, 16 May 2006 11:17:48 +0200, "Mrdkleo" <mrdkleo@dk> wrote:

> [...]
>bliver brugt til hvad alle steder ud over sikringerne
>
>Kender du et sted hvor jeg kan få fat i (købe) diagram over ovenstående

Prøv forumet på www.nissanklubben.dk der er sandsynligvis en der kan
hjælpe.

mvh Jan

Nissan når 112 % ikke er nok

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 16-05-06 17:23

Mrdkleo wrote:
> [...]
> kompressor når knappen trykkes ind. Det gør der bare ikke..... Nogen gode

Jeg havde næsten samme oplevelse med mit A/C på min Primera ('96). Der
var problemet ganske enkelt at der var for lidt kølemiddel på systemet.
Det røg til service hvor de tryk/vakuum prøvede systemet (fandt ingen
lækager) og derefter fylte de nyt kølemiddel på (inkl. spormiddel blot
for at kunne se evt. kommende lækager). Det har fungeret perfekt og
køligt lige siden. Pris: 1000kr

Med mit system kunne man dog godt høre at den koblede kompressoren ind
men den slukkede kort tid efter, hvilket iflg. værkstedet typisk betyder
for lidt/manglende kølemiddel.

Thomas