Tagbøjler, Hiace..
Fra : Q

Dato : 15-05-06 21:38

Jeg mangler et sæt tagbøjler til en Hiace ( "ny" model ) - På de hiacer jeg
har set er der mont. ræling, hvorpå tagbøjlerne er mont, men er der nogen
der har en ide om om der findes noget der går direkte i de beslag der sidder
i taget?.. Er ikke helt vild med at øge bilens højde med noget der tager
mere end 3 minutter at pille af..

Evt. Prisleje?

/peter

Fra : Tony Petersen

Dato : 16-05-06 18:30

"
> [...]
> sidder
> i taget?.. Er ikke helt vild med at øge bilens højde med noget der tager

Du kan få nogle Toyota kalder lastholdere, de montres i de eks. beslag
det er godt nok med "fingermøtrikker" med de kan evt.udskiftes.
reservedelsnr. er 00008 0020883 forreste 00008 0020983 bagerste nummerne er
fra 2002 om de stadig passer ved jeg ikke.

Fra : Q

Dato : 16-05-06 23:14

"Tony Petersen" <hello_trp@xxxhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> fra 2002 om de stadig passer ved jeg ikke.

OK.. Kigger lige på det, men kom godtnok efter at det var nemmere bare at
finde en større bil istedetfor at skulle pøle med tagbøjler, store trailere
osv..

/peter