K: Golfmotor "rettelse"
Fra : jeanette

Dato : 15-05-06 18:05

hejsa

ønsker at købe en golf 2 1.6 diesel. motor .
helst fyn men er ok hvis der er jylland el andet sted.

mail kan sendes til jeanette@FJERNnetsolv.dk

"FJERN skal fjernes"

Fra : Basil

Dato : 15-05-06 18:12

jeanette formulerede spørgsmålet:
> hejsa
>
> ønsker at købe en golf 2 1.6 diesel. motor .
> helst fyn men er ok hvis der er jylland el andet sted.
>
> mail kan sendes til jeanette@FJERNnetsolv.dk
>
> "FJERN skal fjernes"

Hvor mange skumbananer giver du for den.
Her handler vi kun med skumbananer, da det ikke er en markedsgruppe.
Kai

Fra : Maja

Dato : 15-05-06 19:20

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message
> jeanette formulerede spørgsmålet:
>
> Hvor mange skumbananer giver du for den.
> Her handler vi kun med skumbananer, da det ikke er en markedsgruppe.

Er det den nye linie?, d.v.s, at sådan nogle som den her:

Får samme omgang hvergang.

Maja

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-05-06 19:31

"Maja" <Maja@spam.dk> skrev :

>Er det den nye linie?, d.v.s, at sådan nogle som den her:

Det er standarden i denne gruppe - annoncer får samem behandling,
hvergang

Se - nu klippede du jo lige lidt elegant noget væk, nemlig de to -- og
mellemrunmmet - det er en sk. signaturadskiller, og gør at en typisk
newsreader (nyhedslæser) - ikke medtager teksten i signaturen - den
signatur, der er et fristed, og hvor man kan skrive hvad man vil

--
jan@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 06:54

> [...]
> newsreader (nyhedslæser) - ikke medtager teksten i signaturen - den
> signatur, der er et fristed, og hvor man kan skrive hvad man vil

Burde stadigt være forbudt med erhvervs rekvalmer !!!

Se det er info vi kan bruge til noget

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-05-06 07:16

Juel skriver:

> Burde stadigt være forbudt med erhvervs rekvalmer !!!

Signaturen er et fristed.

Erhvervesreklamer eller ej.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-05-06 19:30

Maja wrote:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message

> Er det den nye linie?, d.v.s, at sådan nogle som den her:

> Får samme omgang hvergang.

Nej.
Forskellen på Jeanette's og Morten's "salgsfremstød" er, at Morten's
udelukkende står i signaturen, hvilket er OK ifølge gruppens fundats.
Signaturen er et "fredet" sted, hvor man kan skrive hvad man vil.
Deciderede køb/salgsannoncer bedes derfor holdt i de dertil indrettede
markedsgrupper, i dette tilfælde news:dk.marked.privat.bil, hvor Jeanette
også allerede har postet et lignende indlæg.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 15-05-06 20:55

> [...]
> markedsgrupper, i dette tilfælde news:dk.marked.privat.bil, hvor
> Jeanette også allerede har postet et lignende indlæg.

Og det da for alle pisseirriterende at folk sådan skal prøve at bruge dette
forum til reklamer. Endda ret store tekster som bare fylder forummet op med
bras.

Det er kun med til at plumre usenet!

Måske fundats burde ændres?

FOC
No commercials

Fra : Maja

Dato : 15-05-06 22:42

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> [...]
> markedsgrupper, i dette tilfælde news:dk.marked.privat.bil, hvor Jeanette
> også allerede har postet et lignende indlæg.

????

Er det nævnt her, at reklamer er tilladt blot man skriver "--"

Er dette den rigtige fundats??:

1. Gruppenavn:
dk.fritid.bil

2. Beskrivelse:
Loest og fast vedroerende biler.

3. Fundats - Formål med gruppen:
Et forum for bilejere/-interesserede, hvor man kan udveksle
erfaringer med hinanden.

4. Begrundelse:
Et forum for dette mangler, da eksempelvis dk.loppemarked.bil
kun er til køb/salg. Der er brug for et sted, hvor andet
indenfor samme emne kan diskuteres.

5. Moderering:
Nej.

6. Forslagsstiller:
Lars Bonnesen

--
Maja
Alt er til salg blot prisen er rigtig.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-05-06 22:44

Maja skriver:

> Er det nævnt her, at reklamer er tilladt blot man skriver "--"

Læs lidt om signaturer på usenet.dk

Læs evt også lidt her:
http://home6.inet.tele.dk/moppe/news.html

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 15-05-06 22:52

"Maja" <Maja@Spam.dk> skrev i en meddelelse

/ad

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-05-06 15:12

Maja wrote:

> Er det nævnt her, at reklamer er tilladt blot man skriver "--"

Ja de 2 streger + mellemrum, er signaturadskilleren.
Nogle news programmer kan f.eks. indstilles til automatisk at fjerne
signaturen ved svar og det er så det der står under stregerne der fjernes.

> Er dette den rigtige fundats??:

Ja det er den rigtige fundats, men der er nogle regler som gælder overordnet
for alle nyhedsgrupper, f.eks. reglen om signaturen som du kan se her

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Masser af bil videoer

Fra : Basil

Dato : 15-05-06 19:59

Den 15-05-2006, skrev Maja:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message

> Er det den nye linie?, d.v.s, at sådan nogle som den her:

> Får samme omgang hvergang.
>
> Maja

Jeg går ud fra at du har fået svar nok nu
Kai

Fra : jeanette

Dato : 16-05-06 07:39

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Jeg går ud fra at du har fået svar nok nu
> Kai
>

>Helt ærligt

jeg er ikke en vant bruger her og det er ok at få en lille hilsen om man er
forkert på den men i behøver sgu da ikke hagle folk ned på den måde og gøre
det til en kæmpe diskution vel.... jeg har slettet indlægget allerede igår
da jeg så den første hilsen om det var forkert ok og dette er taget til
efterretning og dermed er den ikke længere.....

jeg beklager fejlen..

jeanette

Fra : Benny Hojvaelde

Dato : 16-05-06 11:09

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message
> jeanette formulerede spørgsmålet:

> Hvor mange skumbananer giver du for den.

Det komme meget an på om hvem der laver skumbananerne. Dem fra lidl er
uspiselig og derfor værdiløse.

Benny

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-05-06 10:50

Benny Hojvaelde wrote:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message

> Det komme meget an på om hvem der laver skumbananerne. Dem fra lidl er
> uspiselig og derfor værdiløse.

I så fald vil jeg give 2 skumbananer fra Lidl samt et brugt batteri til
græsslåmaskinen med en celle der er faldet sammen.

--
Per, Esbjerg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-05-06 18:16

jeanette skrev:
> hejsa
>
> ønsker at købe en golf 2 1.6 diesel. motor .
> helst fyn men er ok hvis der er jylland el andet sted.
>
> mail kan sendes til jeanette@FJERNnetsolv.dk
>
> "FJERN skal fjernes"

Kan du evt. rette en gang til og smide den i en markedsgruppe? ;)

MVH

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-05-06 12:22

jeanette skrev:

> [...]
> da jeg så den første hilsen om det var forkert ok og dette er taget til
> efterretning og dermed er den ikke længere.....

Det er ok, vi dummer os allesammen ind i mellem. Og hvis du tror at det
er at hegle ned, så skulle du prøve at træde ved siden af i
dk.fritid.foto

Folk her i gruppen er faktisk ret pæne i tonen (normalt) og tilgivende
overfor indlæg der er lidt OT.

mvh

Martin

- hvis gamle Honda er ved at ved at få sin originale længde igen
efter en mindre fejlparkering.