AAAARGH!!! Buler og ridser!!!
Fra : Kent

Dato : 13-05-06 22:07

Hej

Så skete det! Jeg kom ud til bilen her til aften og så 4 grimme
ridser og små buler på venstre bagskærm på min bil. Én af
ridserne er gået helt igennem grunderen og ind til det bare
metal!!!

Har undersøgt det. Skaden var ikke sket i går - med garanti -
og i dag har der kun været 2 mennesker i garagen. Manden
der slår plænen, og damen nedenunder. Vi bor i lejlighed, og
vores udlejer får en mand til at slå plænen.

Jeg er rimeligt sikker på, det er damen nedenunder, der har
gjort det! Der er jord og rester af græs i bulerne og ridserne, og
bulerne og ridserne går ned i to parralelle baner, og afstanden
mellem disse to baner passer præcist med afstanden mellem tænderne
på riven, som damen nedenunder har brugt her i dag til at rive
græs sammen. Og hun er den eneste, der har brugt den. Jeg mener
desuden at kunne se nogle lakrester fra min bil på riven, men der
er ikke nok til, at jeg kan sige det med sikkerhed.

Både hun og plæne-manden afviser at kende noget til skaden,
desværre.

Så må jeg vel punge ud. Kan ikke se hvordan jeg skal kunne
bevise noget. Bare ærgeligt.

Hvad vil I foreslå, jeg skal gøre? Til maleren - eller måske
ChipsAway?

Kommer den til maleren, er det vel hele skærmen, der skal
males om, eller hvad?? Jeg ved ikke, hvad man gør i dag.

Tænker på, hvad det mon kan komme til at koste. Det skadede
område måler vel 5 x 5 cm. Vil tro at bulerne kan rettes ud. Lakken
er sølvgrå Metallic.

Håber på råd og vejledning .

Kent.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-05-06 08:03

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad vil I foreslå, jeg skal gøre? Til maleren - eller måske
> ChipsAway?
>
> Kommer den til maleren, er det vel hele skærmen, der skal
> males om, eller hvad?? Jeg ved ikke, hvad man gør i dag.

Nogle malere klarer tricket med spot-repair, men ikke alle.

Du kontakter en maler eller flere samt ChipsAway og får et tilbud, og
får så foretaget den reparation, du finder mest fordelagtig.

maler : www.ridserlakken.dk
ChipsAway: www.ChipsAway.dk

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 14-05-06 11:44

> [...]
>
> Tænker på, hvad det mon kan komme til at koste. Det skadede
> område måler vel 5 x 5 cm. Vil tro at bulerne kan rettes ud. Lakken

Er der virkelig ikke noget at gøre, hvis man har "mordvåbenet"?
Kan man ringe til politiet?
Jeg er helt sur på dine vegne, sådan en ko!!!

/Carsten

Fra : Kent

Dato : 14-05-06 14:01

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Er der virkelig ikke noget at gøre, hvis man har "mordvåbenet"?
> Kan man ringe til politiet?
> Jeg er helt sur på dine vegne, sådan en ko!!!

Jeg tror ikke, der er noget at gøre. Heller ikke selvom jeg nu har
ladet et professionelt øje se på skaden, og han kan sige, at der
ingen tvivl er om at det er en rive, der har lavet skaderne. Men
hvem der har gjort det, kan jeg jo ikke bevise.

Kent.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-05-06 16:29

Den Sun, 14 May 2006 15:01:20 +0200 sendte "Kent"
<Sunshine@NOSPAMpc.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>ingen tvivl er om at det er en rive, der har lavet skaderne. Men
>hvem der har gjort det, kan jeg jo ikke bevise.

Så kan man jo tage hævn:

En gang lak på skaftet, og når det begynder at blive klæbrigt
overdrysser man det med glassplinter.

Bare én glassplint gør nas....forestil dig så flere tusinde
glassplinter.

P.S. Du bør bruge handsker under "operationen" dels af hensyn til
splinterne og dels af hensyn til fingeraftryk.

--
T.J.

Jeg er spontan, hvis jeg får tid til at tænke.

Fra : Kent

Dato : 14-05-06 20:51

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> T.J.
>
> Jeg er spontan, hvis jeg får tid til at tænke.

Der er ingen grund til at gøre nar af mig!

Jeg er bar en ærgelig bilejer, der har givet jer en udførlig
"skadesanmeldese" - ikke andet. At jeg måske har været
lidt grundig i beskrivelsen bør tale til min fordel, synes jeg -
istedet for at give jer grundlag for at nedgøre mig.

Kent.

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 14-05-06 21:03

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> "Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Skodsvar!

/Carsten

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-05-06 05:59

Den Sun, 14 May 2006 22:03:17 +0200 sendte "Carsten Hjorth"
<carstenfjernhjorth@yahoo.dk> følgende røgsignaler:

>Skodsvar!

Du har evnen til at svare og beskrive dit eget indlæg med ét ord.
Tillykke!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-05-06 06:04

Den Sun, 14 May 2006 21:50:50 +0200 sendte "Kent"
> [...]

>lidt grundig i beskrivelsen bør tale til min fordel, synes jeg -
>istedet for at give jer grundlag for at nedgøre mig.

Jeg gør sandelig ikke nar.
Jeg mente sgu hvert et ord....

Når loven ikke rækker længere, så må man tage skeen i egen hånd.
Men selvfølgelig kan du bare vælge at bøje nakken og betale ved kasse
1. Du er ikke den første der har valgt den udvej.

Men jeg nedgør dig ikke.

Have fun, you need it...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-05-06 07:08

Kent wrote:

> [...]
> ingen tvivl er om at det er en rive, der har lavet skaderne. Men
> hvem der har gjort det, kan jeg jo ikke bevise.

Jeg ville ikke undlade at gøre kvindemennesket opmærksom på at hun skal være
forsigtig med hendes rive _hver_ gang jeg mødte hende...

--
Per, Esbjerg

Fra : Kent

Dato : 16-05-06 09:39

> [...]
være
> forsigtig med hendes rive _hver_ gang jeg mødte hende...

Nej, men historien er heller ikke slut endnu .

Hun har ikke været hjemme de seneste par dage, men jeg
skal så absolut have en alvorlig snak med hende igen.

Bilen er i øvrigt lige blevet sendt til automaler. Skulle være
klar igen onsdag aften. Prisen bliver i omegnen af 1800 + moms.
Dertil kommer leje af reserve bil: 300 kr. + et mindre beløb
til min forhandler. Det bliver sikkert tæt på 3000 bobs .

Kent.