Mondeo - hvad skal man være opmærksom på?
Fra : HKN

Dato : 12-05-06 23:50

Hej,

En af mine venner overvejer en Mondeo 1,8 fra -98 (m. AirCon) - hvad skal
man kigge efter på sådan en æske?

Mvh
Henrik

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-06 06:13

HKN skriver:

> En af mine venner overvejer en Mondeo 1,8 fra -98 (m. AirCon) - hvad skal
> man kigge efter på sådan en æske?

Rust.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : TDN

Dato : 13-05-06 06:43

"HKN" <noone@nowhere.no> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> En af mine venner overvejer en Mondeo 1,8 fra -98 (m. AirCon) - hvad skal
> [...]

Her er en FDM brugtbilstest:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/9138862A-4728-4229-A5C6-F8056F4D9597/0/brugtbiltest.pdf

De ruster som ind i h..... Der er ikke en af mine arbejdskollegaer der har
en Ford der ikke ruster og de har Mondeo både ny og gammel model, Focus og
Ka (Ka har endda fået rustbeskyttelse hver andet år, men er alligevel godt
muggen). Men Ford har erkendt de har problemer og rusten plejer at blive
lavet af Ford inden for rustgarantien.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-06 08:54

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> muggen). Men Ford har erkendt de har problemer og rusten plejer at blive

fint nok, hvor længe gælder denne garanti og hvad så bagefter når garantien
er udløbet

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 13-05-06 13:00

Tom wrote:
> fint nok, hvor længe gælder denne garanti og hvad så bagefter når
> garantien er udløbet

Så skal man til en maler med jævne mellemrum, siger rygterne

/Brian

Fra : TDN

Dato : 14-05-06 15:17

> "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> fint nok, hvor længe gælder denne garanti og hvad så bagefter når
> [...]

Man sælger den til en eller anden stakkel der kan gå og banke rust og male
den i weekenderne. Hvis man er advareret og prisen på bilen er lav nok, er
der nok ikke mere at gøre.

Mvh
Thomas