Lys og Synpakke 1 og 2 i en Passat - hvad ~
Fra : Morten

Dato : 12-05-06 20:04

Hej,

kan ikke helt finde ud af forskellen på de 2 pakker - mener en af dem
indeholder nedblændelig bakspejl og regnsensor, men det er også alt
hvad jeg ved!

Nogen der kan uddybe min horisont ?

Og hvad er Auto Hold, der også kan tilkøbes til Passaten ?

Takker på forhånd..!!

vh Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-06 22:20

Morten skriver:

> Og hvad er Auto Hold, der også kan tilkøbes til Passaten ?

Den trækker selv håndbremsen så det er lettere at sætte i gang.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-05-06 07:40

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Den trækker selv håndbremsen så det er lettere at sætte i gang.

øehhhhh ??

(grin)

--
jan@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 13-05-06 11:25

jan@stevns.net writes:

> øehhhhh ??
>
> (grin)

Alle de biler *jeg* har prøvet har da været i stand til at trække
håndbremsen uden førerens vidende

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-06 18:31

jan@stevns.net skriver:

> øehhhhh ??

Når man forsøger at starte op ad bakke.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-05-06 19:06

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Når man forsøger at starte op ad bakke.

Århhhhh... jeg er jo vant til pløreturbinen, der slipper man blot
bremsen, og triller

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-05-06 00:01

jan@stevns.net skrev:
> Århhhhh... jeg er jo vant til pløreturbinen, der slipper man blot
> bremsen, og triller

Medmindre det er en MB af lidt ældre model (ultimo '90) med 200+ kkm på
klokken. Så kører du ingen steder før du begynder at pære til højre
pedal. Ja, du skal endda være heldig hvis den ikke også begynder at
rulle baglæns.

Brugte det engang jeg sad fast i sne. Orienterede lige kunden om at nu
skulle han ikke tro jeg var tosset. Satte den så i 'drive', steg ud, tog
fat i dørkarmen og trak bilen baglæns. Lod den så selv rulle frem igen,
og blev ved med det nogle gange indtil jeg havde ca ½ m den kunne bevæge
mig så ind igen og gøre det samme, blot med skift mellem 'D' og 'R'. Da
der var laver godt 1½ m spor var det nok til at den kunne trække gennem
½ m sne.

--
MVH Finn Opel Ascona 1,6S '86 (6340)
I dag har jeg kørt over 12 fortovskanter, været i grøften 3 gange,