misundelig - ikke mig!
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-05-06 08:34

At han kan skrive Nicole Kidmann, Penelope Cruz og Katie Holmes på
hans CV kan jeg ikke være voldsomt misundelig over.
Hans penge og berømmelse kan jeg også leve uden.

Men den bil - døet er lige godt for meget!

http://www.yourdailymedia.com/media/1147309010/Tom_Cruises_Impossible_Mission

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 12-05-06 09:41

[...]

Misundelse er en grim ting :). Den er helt sikkert bedre at køre i end nogen
af nævnte ;).

Fra : Armand

Dato : 12-05-06 10:51

Lars Hoffmann skrev:
> [...]
> hans CV kan jeg ikke være voldsomt misundelig over.
> Hans penge og berømmelse kan jeg også leve uden.
>
> Men den bil - døet er lige godt for meget!

Du er da bare på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt!
Prøv at tænke videre efter clip'ets slutning: Hvad sker der?
Tommyboy og chick skrider ind ad de røde løber og hvornår kommer den
næste kendis til at kunne gøre det samme? Først når en eller anden klerk
har sat sig ind i Bugatti'en og kørt den til parkering

--
Armand.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-05-06 11:13

Armand wrote:

> Først når en eller anden klerk
> har sat sig ind i Bugatti'en og kørt den til parkering

Godt set

Fra : Ulrich

Dato : 12-05-06 12:30

Armand wrote:

> Først når en eller anden klerk
> har sat sig ind i Bugatti'en og kørt den til parkering

Godt set

Hvis han kan komme ind i den,
det ser ud til centrallåsen ikke virker ordenligt *GGG*
Ja det kan min gamle 306'er da også

--
Hygge Ulrich

Fra : Armand

Dato : 12-05-06 18:37

Ulrich skrev:
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

> Godt set
>
> Hvis han kan komme ind i den,
> det ser ud til centrallåsen ikke virker ordenligt *GGG*
> Ja det kan min gamle 306'er da også

Det ser ud til at dørgrebet indvendig er temmeligt godt skjult eftersom
Tommyboy selv tager sin tid om at komme ud efter stilstand. Og som på
snart alle biler i guds eget land har dørlåsene sikkert låst af sig selv
ved igangsætning, og kan kun lukkes op med centrallåsen eller indenfra,
og chick'en har tilsyneladende mindst ligeså svært ved at finde
dørgrebet indvendig, samtidig med at hendes arbejde kan være hæmmet af
at der er én der står udenfor og rykker i dørgrebet

Hvis nu chaufføren havde taget nøglen og fjernbetjeningen med ud,
istedet for at lade den sidde i tændingslåsen til føromtalte klerk,
havde han måske hurtigere fattet at låse op v.h.a. fjernbetjeningen :-/

Situationen viser med tydelighed at bilen er lejligheds- lånt/lejet -
Jeg mener: Hvor mange gange skal man stige ud af en bil før man husker
hvor man skal søge efter det indvendige dørgreb? Cruise og passager har
tilsyneladende kun sat sig ind i bilen én gang á ved afhentning før
brugen og har derved udstignings-premiere på den røde løber (til MI III
-premiere??) :-|

Forøvrigt en ganske underholdende sammenfletning af situation og person
i clip'ets titel (Mission impossible, Tom??)

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-06 15:43

[...]

------------------------
Det som er så sørgeligt er at de folk der har råd til bilen, sjældent er dem
som virkelig er bil-elskere

Værste eksempel er da hende dumhovedet til Paris Hilton der køber en
McLaren....hun har da ikke en s*** interesse for biler....det er bare for at
skabe overskrifter i Jetsettet

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-06 17:35

Tom skriver:

> Værste eksempel er da hende dumhovedet til Paris Hilton der køber en
> McLaren....hun har da ikke en s*** interesse for biler....det er bare for at
> skabe overskrifter i Jetsettet

Fu** hende, hende er der alligevel så mange andre der har kørt _i_ så
uanset hvilket køretøj hun selv har, ville jeg ikke med....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Henrik B.

Dato : 12-05-06 17:33

[...]

Det gik blot galt for designerne, da de monterede et sæt Passat baglygter!

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-05-06 11:56

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"Henrik B." <saab@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det gik blot galt for designerne, da de monterede et sæt Passat baglygter!

Hvorfor? et eller andet sted skulle VW nok spare :) Og dem der havde de lige
liggende i et hjørne :)

Jacob (Der også syntes det var en skamplet første gang jeg så den)