Renault 19 1,8 TR 5d 1994
Fra : Bo Rasmussen

Dato : 11-05-06 17:20

Hej NG.

Jeg er kommet til at købe bil som nævnt i headeren.

Instruktionsbogen er forholdsvis umeddelsom, er der nogle, der kan fortælle
lidt om modellen,
eller har et link til noget mere sigende
http://www.justfuckinggoogleit.com/ er prøvet uden nævneværdigt resultat.
Der er en B53Y iflg. den ovale plade i maskinrummet.

Erfaringer med bilen modtages med kyshånd - hvad skal jeg være efter m.m.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-05-06 08:05

Bo Rasmussen wrote:
> [...]
> resultat. Der er en B53Y iflg. den ovale plade i maskinrummet.
>
> Erfaringer med bilen modtages med kyshånd - hvad skal jeg være efter

Hej Bo

Erfaringer har jeg ingen af (mht R19), men jeg faldt lige over en test fra
Auto, Motor und Sport fra 1992.
Håber du kan bruge den til noget.
www.perbeer.dk/r19/r19_01.jpg
www.perbeer.dk/r19/r19_02.jpg
www.perbeer.dk/r19/r19_03.jpg
www.perbeer.dk/r19/r19_04.jpg

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-05-06 08:14

Hej Per.

Takker mange gange.

Min kone kan tysk, men aner ikke et klap om biler, og jeg kan ikke en
stavelse tysk, så nu må vi i fællesskab prøve
om vi kan få en brugbar oversættelse ud af det

Det er også lykkedes mig at hente en smule i renaultklubben.

Bo