Renault Megane 1,6 1999..Speedometer virke~
Fra : Keld T.

Dato : 09-05-06 23:19

Hejsa !
Jeg har et MEGA problem, da speedometeret i ovennævnte bil ikke
virker..andet end engang imellem. Har været på to forskellige Autoriserede
værksteder ; hhv. Mazda i Struer og Renault i Holstebro, for at få fejlen
udbedret, men stadig uden held. "Ja, vi har tjekket div. forbindelser og
renset div. kontakter. Så vi ved ikke lige..."..og det er jo et svar man kan
bruge til noget :(. Er nok klar over, at det er "et eller andet" fra ABS
bremserne, som skal give signal op til speedometeret.Underligt nok, så
virker omdrejningstælleren fint og så må jeg jo køre ud fra hvad den viser
( 2500 Rpm ved 5 gear = ca. 80 km/t). Vil være MEGET taknemmelig for et
kvalificeret bud på, hvor og hvad den ovennævnte kan skyldes og ikke mindst,
udbedres !!...
Mvh; Keld -
Struer