VAGCOM II
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-05-06 16:17

Jeg fik den jo til at virke - med v3.11. Men nu har jeg lige prøvet igen,
først i Polo´en og så i min egen Golf, hvor den har virket - og den virker
/()=/% ikke.

Kan man scanne på 2 biler med v3.11 ??

--
Per, Esbjerg

Fra : Jens

Dato : 09-05-06 18:51

Per Henneberg Kristensen skrev:

> [...]
> først i Polo´en og så i min egen Golf, hvor den har virket - og den virker

Ja da. Du kan scanne lige så mange biler du har lyst til. Men nu ved
jeg jo ikke om du har hentet en trail version eller købt programmet.

--
Jens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-05-06 19:03

Jens wrote:

> Ja da. Du kan scanne lige så mange biler du har lyst til. Men nu ved
> jeg jo ikke om du har hentet en trail version eller købt programmet.

Jeg har ikke købt programmet. Det ligger til fri download på Ross´s sider :)

Men fejlen er fundet. Programmet har åbenbart besluttet at bruge COM1 i
dag - den anden dag var det COM3. Men der er kun en port på computeren ...

Det virker nu på begge biler.

PS: Det var venstre forreste ABS-sensor :)

--
Per, Esbjerg