Synrapport på nettet..
Fra : Hanne

Dato : 07-05-06 20:57

Hejsa..

Kan man nogen steder på nettet søge på nummerpladen på en given bil og
se om den er synet? Og om der førhen har været mangler på den. Ja eller
noget som ligner.

Ja sådan en side synes jeg måske ville være god, så jeg kunne læse lidt
om min gode dejlige Astra. *gg*

På forhånd tak =)

Hanne
Nysynet
Opel Astra 1,6i NZ 3D '93

Fra : Eivind

Dato : 07-05-06 21:47

http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp
http://www.bilboksen.dk/

Fra : Møller

Dato : 07-05-06 22:00

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp
Dur ikke, da du kan kun se om bilen er synet

> http://www.bilboksen.dk/
..
Kun på biler der er synet hos Applus.

Gæld i bilen finder du her: