Prøvetur.....
Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 20:13

Dawz -

En kammi dukkede op i en ny (brugt) vogn forleden, jeg gik selvfølgelig
ud og kiggede på dyret og vi trillede en tur i den.
Selvom den "kun" er 13 år gammel er den i god stand med Læderkabine,
Koni undervogn, dobbeltpladet kobling, 17" alu'er og selvfølgelig seks
gear.
Acc. fra 0-100 er omkring 8-9 sek, tophastigheden er på den rigtige side
af 200.
Benzinøkonomien er selvfølgelig ikke imponerende, men trods alt rimelig
alt taget i betragtning.

Hvis der er nogen der er friske på at gætte hvad det er for en bil er
der hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at
give en tur.........

Hint : Den er Rød.

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-05-06 20:51

Brian Sørup wrote:
> [...]
> Hvis der er nogen der er friske på at gætte hvad det er for en bil er
> der hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at

Det kan dælme være mange biler, og 0-100 på 8-9 sek. er da ikke
overvældende...

Hmm, du ville nok ikke lave en lille konkurrence hvis det var noget
ordinært som en Accord eller en MB af en art..

Lars B

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 05-05-06 21:01

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hmm, du ville nok ikke lave en lille konkurrence hvis det var noget
> ordinært som en Accord eller en MB af en art..

Joo.. men ikke så mange af dem har 6 gear ! :)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-06 21:18

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at give en

Hummmm - en Alfa 155 Q4?

/Jesper

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 21:29

"Jesper Thomsen" <x9jepHOSThomsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> Hummmm - en Alfa 155 Q4?

Nope.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-06 21:44

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in news:445ba3a1$0
> [...]

> af 200.
> Benzinøkonomien er selvfølgelig ikke imponerende, men trods alt rimelig

Uha.... en af de svære.

I 1993 var der ikke mange biler der havde 6 gear. Umiddelbart kan jeg komme
i tanke om følgende:

Opel Calibra Turbo, Audi S4, Audi V8, Porsche 968, Porsche 911 og Toyota
Supra.

Men de har alle en betydeligt hurtigere accelerationstid end 8-9 sek til
100.

Mit nedste bud må være en Audi Coupé 2.8E. Den passer til specs, men jeg
mener nu ikke den havde 6 fremadgående gear.

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 21:50

"Kent Oldhøj" <oldhoj@g-m-a-i-l.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg
> mener nu ikke den havde 6 fremadgående gear.

Heller ikke rigtigt.......

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 21:52

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis der er nogen der er friske på at gætte hvad det er for en bil er
> der hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at

I får lige lidt mere hjælp :

Den har baghjulstræk

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 05-05-06 22:07

> I får lige lidt mere hjælp :
>
> Den har baghjulstræk
> --
> Brian Sørup
> Volvo V70 2,5T Aut.
> == can you spell "racecar" backwards ? ==

hmm.. for at komme det nærmere .. en Bmw eller MB ? ikke at jeg syntes at
nogle af de modeller har 6 gear og kun 8-9 sek 0-100 men lige de nemmeste
jeg kunne komme på med Baghjulstræk.

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 22:22

"Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> skrev i en meddelelse

> hmm.. for at komme det nærmere .. en Bmw eller MB ? ikke at jeg
> syntes at nogle af de modeller har 6 gear og kun 8-9 sek 0-100 men
> lige de nemmeste jeg kunne komme på med Baghjulstræk.

Nixen bixen

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 05-05-06 22:04

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i
Lancia Delta

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 22:23

"Awul Dasfilshabeda" <Steelaygot@Maowenbach.fjern> skrev i en meddelelse

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i
> Lancia Delta

Heller ikke - nix

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 05-05-06 22:26

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Er det så den her :
S: Alfa Romeo 155 Q4 - Sjælden i DK!

Fra : John Sahl

Dato : 05-05-06 22:28

Awul Dasfilshabeda wrote:
> Er det så den her :
> S: Alfa Romeo 155 Q4 - Sjælden i DK!

Nej, den har 4x4...

Og den har heller ikke været i Vrå

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 22:43

> Nej, den har 4x4...
>
> Og den har heller ikke været i Vrå

He-he, nixen bixen,
Forresten John, har du familie i Vrå ?

Fra : John Sahl

Dato : 05-05-06 22:47

Brian Sørup wrote:
> He-he, nixen bixen,

Hehe..

> Forresten John, har du familie i Vrå ?

Yes, min far og stort set hele hans side af familien holder til der,
så jeg kommer der så tit som muligt.

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 05-05-06 23:03

> Yes, min far og stort set hele hans side af familien holder til der,
> så jeg kommer der så tit som muligt.

Det må jeg sgu nok sige... Så var vi jo nærmest naboer... du har vel hørt om
Rakkeby. (Bor dog i Hjørring nu om dage)

/Jasper

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 23:19

> Hehe..

> Yes, min far og stort set hele hans side af familien holder til der,
> så jeg kommer der så tit som muligt.

Så kan det da være vi løber sammen på et tidspunkt...

Fra : John Sahl

Dato : 06-05-06 08:30

Brian Sørup wrote:
> Så kan det da være vi løber sammen på et tidspunkt...

Det kan sagtens være, nu skulle jeg gerne snart have min bil forsigtigt
på banen (Indenfor en måned helst) Bliver rart at blive opgraderet til
bilist igen, har jo været cyklist siden bilen blev stjålet i februar sidste
år!

Bor du stadig samme sted?

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:55

> [...]
> på banen (Indenfor en måned helst) Bliver rart at blive opgraderet til
> bilist igen, har jo været cyklist siden bilen blev stjålet i februar

Jeg har boet på samme adresse i snart 12 år......

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 23:30

> [...]
>
> Hvis der er nogen der er friske på at gætte hvad det er for en bil er
> der hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at

Sidste hint inden jeg går til køjs :

Den har kun 2 sæder

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-05-06 02:28

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in news:445bd1de$0
$15784$14726298@news.sunsite.dk:

> Den har kun 2 sæder

Mazda RX-7

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:55

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in
> $15784$14726298@news.sunsite.dk:

> Mazda RX-7

Forbier....

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-05-06 23:36

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> Hvis der er nogen der er friske på at gætte hvad det er for en bil er
> der hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at

Hmm, er der ikke en Porsche som ligner 911, men har mere menneskelige
specs?

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 23:42

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, er der ikke en Porsche som ligner 911, men har mere menneskelige
> specs?

Jo, det er nok en 912'er du tænker på, men sådan een er det heller
ikke.........

Fra : spamsen

Dato : 05-05-06 23:39

In news:445ba3a1$0$15794$14726298@news.sunsite.dk,
Brian Sørup <camaroFJERNpower454@hotmail.com> typed:
> [...]
> Hvis der er nogen der er friske på at gætte hvad det er for en bil er
> der hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at
lyder som en vette, eller måske en supra?
(dog med halvering af heste)

> Hint : Den er Rød.

..-Flemming

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-06 23:41

"spamsen" <breznewXX@XXhotmail.com> skrev i en meddelelse
> In news:445ba3a1$0$15794$14726298@news.sunsite.dk,
> Brian Sørup <camaroFJERNpower454@hotmail.com> typed:

> lyder som en vette, eller måske en supra?
> (dog med halvering af heste)

Endnu en nitte....

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 00:04

Maserati?

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 00:10

"Mogens Haugaard" <mogenshaugaardsnabelahotmailpunktumcom> skrev i en
meddelelse news:445bd9d1$0$47023$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Maserati?

Også en forbier........

Fra : Lars

Dato : 06-05-06 00:29

Fiat

--
Venlig Hilsen
Lars Funder

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:56

"Lars" <lars@.dk> skrev i en meddelelse
> Fiat

Neeeej....

Fra : JSM

Dato : 06-05-06 00:39

> [...]
> hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at give en

Mazda MX-5 ?!?

mvh
Jesper

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:56

"JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mazda MX-5 ?!?

negativ...

Fra : Lars

Dato : 06-05-06 00:51

> [...]
> Brian Sørup
> Volvo V70 2,5T Aut.
> == can you spell "racecar" backwards ? ==

Er der tale om en camaro, eller en firebird
--
Venlig Hilsen
Lars Funder

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:56

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der tale om en camaro, eller en firebird

Heller ikke,,,

Fra : Thomas J.

Dato : 06-05-06 01:41

Den Fri, 5 May 2006 21:12:32 +0200 sendte "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> følgende røgsignaler:

Toyota MR2 2,0 GT 16V

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:57

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:i4sn525v3kca3uh7a8bdsl842sqvuiajn6@4ax.com...
> Den Fri, 5 May 2006 21:12:32 +0200 sendte "Brian Sørup"
> <camaroFJERNpower454@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> Toyota MR2 2,0 GT 16V

narj....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-05-06 07:37

Brian Sørup wrote:
> [...]
>
> Hvis der er nogen der er friske på at gætte hvad det er for en bil er
> der hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at

Det skulle vel ikke være en Alfa Spider ?
Var den ikke med 5 gear + overgear ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-05-06 07:54

> [...]

Det sgu' da brians udbollede gl. Gålf ;).

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-05-06 07:55

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Det sgu' da brians udbollede gl. Gålf ;).

En Golf med baghjulstræk ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus A

Dato : 06-05-06 09:18

> En Golf med baghjulstræk ?

Syncro hvor den forreste del ikke virker ?

--
Klaus

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:57

> Det skulle vel ikke være en Alfa Spider ?
> Var den ikke med 5 gear + overgear ?

Nope...

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 09:32

> [...]
> hermed lavet en lille konkurrence, jeg ved han ikke er bleg for at give en

Gætter på Toyota MR2

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:58

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gætter på Toyota MR2

nix..

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-05-06 10:42

http://www.fantasycars.com/derek/cars/348spider.html ?

Fra : Kostas

Dato : 06-05-06 11:32

> http://www.fantasycars.com/derek/cars/348spider.html ?

0 - 60 mph 5.6 seconds - så enten er han sløv i trækket - eller også er det
endnu en nitte...

Hvad med en Nissan 200 SX ?
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44405253

Eller er vi ovre i en Ford Sierra XR4i - aner dog ikke om de var med 6 gear
og 2 sæder ?

mvh

Kostas

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:59

"Kostas" <email@supertips.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44405253
>
> Eller er vi ovre i en Ford Sierra XR4i - aner dog ikke om de var med 6

Var de ikke.....

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:58

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> http://www.fantasycars.com/derek/cars/348spider.html ?

Nej....

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 06-05-06 11:30

Brian Sørup skrev:

> [...]
> af 200.
> Benzinøkonomien er selvfølgelig ikke imponerende, men trods alt rimelig

Edel kunne passe på Opel Lotus Omega 3.6. Den havde vist 6 gear. Men var
hurtigere i 0-100km/t.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-05-06 11:59

Ib Jakobsen explained :
> Edel kunne passe på Opel Lotus Omega 3.6. Den havde vist 6 gear. Men var
> hurtigere i 0-100km/t.

Det kan jo være den er slidt og ikke så hurtig længere ;)

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 17:49

> Det kan jo være den er slidt og ikke så hurtig længere ;)

Nu er konkurrencen ved at være slidt - hvad er svaret ?

Allan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-05-06 18:04

Allan Møller was thinking very hard :

> Nu er konkurrencen ved at være slidt - hvad er svaret ?

Hvis jeg vidste det havde jeg gættet ;)

"The reason there are two senators for each state is so that one can be
the designated driver." - Jay Leno

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 18:59

> Hvis jeg vidste det havde jeg gættet ;)

Det var nu også mere til Brian Sørup

Mvh. Allan

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 21:59

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Edel kunne passe på Opel Lotus Omega 3.6. Den havde vist 6 gear. Men
> var hurtigere i 0-100km/t.

Nej..

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-05-06 23:06

Dawz igen -

Her har i så svaret :

Dodge Viper R/T10 med Læderkabine, Koni undervogn, dobbeltpladet
kobling, og seks gear.
Derudover har den TwinTurbo, intercooler, programmerbar indsprøjtning,
eftermonteret ABS og TCS, kraftigere bremser, større tank m.m.
Acc. fra 0-100 MPH er omkring 8-9 sek, tophastigheden er på den rigtige
side
af 200MPH.
Jeg får nogle lidt mere pålidelige data, når vi har haft G-Tech'en med
på tur

Fra : Henrik B.

Dato : 06-05-06 23:16

> Acc. fra 0-100 MPH er omkring 8-9 sek, tophastigheden er på den rigtige
> side
> af 200MPH.

D.v.s. et pænt stykke over 300 km/t??????

Knald & Luffe - Dét rykker!!!

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-05-06 01:53

Henrik B. skrev:
> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> D.v.s. et pænt stykke over 300 km/t??????

Tjaa 61 Mph er ca. 100km/t så ja.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-05-06 11:04

"Henrik B." <saab@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> D.v.s. et pænt stykke over 300 km/t??????

Tjaaa, med over 1000Hk skulle det ikke være noget problem.....

Fra : Klaus A

Dato : 07-05-06 07:04

> [...]

> side
> af 200MPH.
> Jeg får nogle lidt mere pålidelige data, når vi har haft G-Tech'en med

Argh.. Unfair, ikke at oplyse unit (måleenhed) når man ikke bruger den
normale (i gruppen/danmark) anvendte..

Her sidder (sad) man og skulle få en 6trins kasse til at passe med en '92
model.
Snyd.

god tur.

Klaus A

Fra : MK

Dato : 07-05-06 08:19

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dodge Viper R/T10

Nu fakede du jo en del med dine oplysninger, så jeg må lige høre
følgende: Skal den køre i DK og på DK-plader?
Hvad koster det i givet fald at forsikre den?
(den sidste jég hørte om, kostede 55.000 krom året i forsikring)

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-05-06 11:05

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvad koster det i givet fald at forsikre den?
> (den sidste jég hørte om, kostede 55.000 krom året i forsikring)

Han bor i England, men arbejder for sit Engelske firma her i Dk, Viperen
er på Engelske plader.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-05-06 09:48

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in news:445d1db3$0
$15782$14726298@news.sunsite.dk:

> Dodge Viper R/T10

Håber du nød din lille "konkurrence". Du bliver nok svær at tage alvorlig
hvis du skulle få lyst en anden gang.

Ikke nok med at du bevidst opgiver præstationerne i unaturlige enheder
(mph) og ikke fortæller at du gør det, det er heller ikke bilens
standardpræstationer. Du giver også direkte misvisende oplysninger
(rimeligt benzinforbrug).

Fra : JS

Dato : 07-05-06 10:25

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
> (mph) og ikke fortæller at du gør det, det er heller ikke bilens
> standardpræstationer. Du giver også direkte misvisende oplysninger

Det er jo bare for sjov ikk'!!?

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-05-06 11:03

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo bare for sjov ikk'!!?

Nemlig - måske lidt varmekuller fra min side, who knows.....

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-05-06 11:08

> $15782$14726298@news.sunsite.dk:

> Håber du nød din lille "konkurrence". Du bliver nok svær at tage
alvorlig
> hvis du skulle få lyst en anden gang.

Mon dog....

> [...]
> (mph) og ikke fortæller at du gør det, det er heller ikke bilens
> standardpræstationer. Du giver også direkte misvisende oplysninger

Tag det dog som det var ment : en lille spøg - der var jo ikke en ny
Viper på højkant , vel ?
desuden - 5Km/l er da meget rimeligt ved normal kørsel, når den får
pedal bruger den godt nok ,hmmmmmm - lidt mere