Centreringsring?
Fra : Lars

Dato : 04-05-06 21:53

Hej gruppe.
Har en Escort 1.8 stationcar fra -95, der er udstyret med alufælge.
En af centreringsringene mangler, og jeg har spurgt det lokale Fordværksted,
om de har sådan en Pedro.
De svarer, at originale Ford-alufælge ikke bruger centreringsring.

Sidder med en af de intakte i hånden, og den er i lilla plast (gyselig
farve!) og yderdiameteren er angivet til ø78
og den indvendige med et ø63 skrevet på denne måde:
ø63 .34

Er der nogen, der vil vove et bud på, hvor man kan opdrive sådan nogen?
Vejret SKRIGER jo på at få sommerfodtøjet på!

Tak for enhver hjælp eller henvisning.

VH,
Lars

Fra : Eliasen

Dato : 04-05-06 22:00

"Lars" <kedelig@ofir.dk> wrote in message

> Sidder med en af de intakte i hånden, og den er i lilla plast (gyselig
> farve!) og yderdiameteren er angivet til ø78
> og den indvendige med et ø63 skrevet på denne måde:
> ø63 .34

Matematisk set lugter det af 2,5 tommer. Hvad du så end kan bruge den
beregning til.

--
Eliasen

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 05-05-06 06:48

Lars wrote:
> [...]
>
> Er der nogen, der vil vove et bud på, hvor man kan opdrive sådan nogen?
> Vejret SKRIGER jo på at få sommerfodtøjet på!

Du skal nok forbi din nærmeste dækpusher ala Euromaster, Center Dæk &
Fælge eller lign. der sælger fælge til diverse biler. Tag gerne ringen
med ud til dem, så tror jeg da du kan finde en magen til.

Thomas

Fra : Lars

Dato : 05-05-06 08:22

> Du skal nok forbi din nærmeste dækpusher ala Euromaster, Center Dæk &
> Fælge eller lign.

Det prøver jeg, hvis 4x4-shoppen ikke har dem.
Tak for tippet!
VH,
Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-05-06 06:55

Lars skriver:

> Har en Escort 1.8 stationcar fra -95, der er udstyret med alufælge.
> En af centreringsringene mangler, og jeg har spurgt det lokale Fordværksted,
> om de har sådan en Pedro.

Kim (Voss) har tidligere haft samme problem til en Escort.

Her hjalp Morten Fruergaard fra www.4x4butikken.dk ham.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Lars

Dato : 05-05-06 08:11

> Her hjalp Morten Fruergaard fra www.4x4butikken.dk ham.

Tak for tippet, har fluks sendt dem en mail
VH,
Lars

Fra : Lars

Dato : 08-05-06 12:40

> Kim (Voss) har tidligere haft samme problem til en Escort.
> Her hjalp Morten Fruergaard fra www.4x4butikken.dk ham.
> Klaus

Hej Klaus.
Desværre kunne 4x4 ikke hjælpe. Kan ikke lige se nogen Kim Voss her i NG'en.
Har du et tip til at finde ham? Det kunne jo være, han havde en løsning...
VH,
Lars

Fra : John Sahl

Dato : 08-05-06 12:45

Lars wrote:
> Desværre kunne 4x4 ikke hjælpe. Kan ikke lige se nogen Kim Voss her i
> NG'en. Har du et tip til at finde ham? Det kunne jo være, han havde
> en løsning... VH,

Smut ned til det lokale maskinværksted, de kan lynhurtigt dreje sådan
en til dig.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-05-06 15:17

Lars wrote:

> Hej Klaus.
> Desværre kunne 4x4 ikke hjælpe. Kan ikke lige se nogen Kim Voss her i
> NG'en. Har du et tip til at finde ham? Det kunne jo være, han havde
> en løsning... VH,

Sikkert ikke, da jeg godt kunne hjælpe ham... :-|

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler