Bil rep. i Polen
Fra : www.mamegames.dk

Dato : 04-05-06 21:01

Hej

Jeg læste på et tidspunkt om nogle test, af det med at få bilen lavet i
Polen,
men jeg kan ikke lige finde det igen, har forsøgt at google mig frem til det
med uden resultat,
så hvis nogen ved hvor jeg kan finde denne test, så vil det være fint lige
at smide en link til mig.

Hygsom
Leo

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-05-06 22:50

"www.mamegames.dk" <leo@leo dot lir dot dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med uden resultat,
> så hvis nogen ved hvor jeg kan finde denne test, så vil det være fint lige

Det er ikke testen, men måske alligevel brugbart.

http://www.investa.dk/biler/reparation.htm

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-05-06 09:49

Uffe Bærentsen skrev:

> Det er ikke testen, men måske alligevel brugbart.
>
> http://www.investa.dk/biler/reparation.htm

Jeg kan se de laver tunede ruder, Fedest!

/Martin

Fra : spamsen

Dato : 05-05-06 22:50

In news:1146818923.876071.219090@y43g2000cwc.googlegroups.com,
Martin Sørensen <santana.sorensen@get2net.dk> typed:

> Jeg kan se de laver tunede ruder, Fedest!
heh, den er bedre den skramcedes der er blevet hvid, under
bestilling/ønskeliste ønsker han "mørkt brun" læder, men der sidder da
"lysegråt" i den han får tilbage..
\o/

men bortset fra det, nogen der har prøvet det i det virkelige liv? altså at
få noget lavet i polen til de priser :) (lyder overkommeligt)

> /Martin
..-Flemming