Lakerings-overgang
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-05-06 20:54

Hvordan gør man overgangen til den øvrige lakering (antagelse: farven
passer) 'usynlig'. Bliver slutlakken vandslebet/poleret sammen med resten,
eller hvad?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : spamsen

Dato : 04-05-06 23:44

In news:445a5bdf$0$897$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Preben Riis Sørensen <preben@esenet.dk> typed:
> Hvordan gør man overgangen til den øvrige lakering (antagelse: farven
> passer) 'usynlig'.
går ud fra at du mener det er en skade på en dør f.eks. så er det
transparent / 1komp. klarlak på hele døren og så "slette" farven på selve
skaden og klarlak...

>Bliver slutlakken vandslebet/poleret sammen med
> resten, eller hvad?
vandslibe hele døren med skaden, og polere resten..

Kan ikke anbefales som DIY :)

..-Flemming

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-05-06 23:53

"spamsen" <breznewXX@XXhotmail.com> skrev>
> Kan ikke anbefales som DIY :)

Jeg kender ikke lige den forkortelse, så?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : BJ

Dato : 04-05-06 23:54

KLIP

> Jeg kender ikke lige den forkortelse, så?

Det er vist noget med en Brøler..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : spamsen

Dato : 04-05-06 23:59

> Jeg kender ikke lige den forkortelse, så?
Gør Det Selv på dansk..

..-Flemming

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-05-06 00:12

"spamsen" <breznewXX@XXhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gør Det Selv på dansk..

Det er faktisk gjort. Ford har udbedret en hilsen jeg fik sidst jeg var i
Bilka. Jeg er så nysgerrig efter at kende teknikken, slet ikke for at
efterligne. Når jeg selv begynder at reparere på en bil er det i store træk
kun holdbarheden der interesserer.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen